ElleM Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Hjelp, hjelp! Var en tur til Oslo i går, og gikk da gjennom Byporten på vei til bilen. Vi gikk igjennom 2.etasje, forbi et lite spisested med bla. indisk mat rett ved rulletrappene. I utstillingsvinduet i butikken rett ved, stod en mannekeng med jeans og en sort, ermeløs silktopp av halterneck-type med kinesisk blomstertrykk. Hvilken butikk var det? De hadde også herretøy. Jeg sitter her og drar meg i håret fordi jeg var så dum å ikke gå innom, men venninnene mine hadde det travelt med å komme seg hjem. Og som den ene venninnen min sa; "Den toppen der er helt deg". Aaaargh! Noen som kan hjelpe meg? Jeg bor ikke langt fra Oslo, men reiser ikke inn så ofte.
Gjest Myumi Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Her er alle klesbutikkene på plan 2 hos Byporten Shopping Aleksander/Sisters Altmannvilha Asta Bella Donna Benetton Brandstads Eftf. & Søn Camilla Risøe Claire Shop Fransa Kello Lene V Manto Match Man/Woman Mexx More & More Shop Pina Colada Ricco Vero Sand Men & Women Sorbet Urban Voice Of Europe X - Company
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå