*Bumblebee* Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 jeg trenger tips til julebordet,har en helt hvit kjole med litt lag-på lag effekt,litt marilyn-aktig.er dette ok å gå i,og hva med tilbehør og sko? hva går dere med på julebordet? hva med hår,sminke?kjekt med inspo
KaDust Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Synes det hørtes fint ut, jeg. Er jo bare å stæsje opp med smykker og veske, gjerne med litt farger. Jeg tror jeg skal gå i denne i år: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/tfnc-777/jackie-sequin-dress-777100-23/ Men så blir jeg ikke invitert til julebord bortsett fra med familien, siden jobben til typen dropper julebordet og går for julebonus i stedet i år.
eva-80 Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 rød kjole med fine detaljer, når til litt over kneet, svart pumps, svart smykke og armbånd. rød veske. hår og sminke som jeg bruker ute på byen. gleder meg til julebord allerede
Linkas Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Fikk beskjed om klær som tåler en trøkk.. Første julebordet med denne gjengen, så veeelig usikker på hva jeg skal dra på meg. Bruker visst og gå litt hardt for seg Vurderer Felleskjøpdress og finsko, med skobytte i veska.. Ja, jeg bor på bygda
isbiten. Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Tror det blir denne, bare i den korte utgaven. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde den eller ikke, er ikke plass til så mye julemat i den..
Gjest Tigress Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Eg har berre fastslått at eg skal ha ondulert hår, eg. Så får eg sjå om eg tek han heilt ut og kjøper ein 20-talskjole i tillegg, eller om håret berre skal få vere i kontrast. Truleg blir det det siste, har så mange kjolar som eg får brukt så sjeldan at ein får nytte dei høva ein har!
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) i år blir det spraytan og hvit ikke så tettsittende kjole med paljetter. Utslått hår med krøller i bunnen. I fjor hadde jeg solet meg litt og fargen var så fin. ca dette, bare lenger mot kneet og ikke så trang Endret 23. oktober 2012 av Wonders
Fantomina Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skal ikke på julebord, men to store romjulsfester. Da skal denne fra Oasis og denne fra Filipa K få luftet seg. Sminke blir sotede øyne, lett rosa leppestift og vinterfriske kinn. Har kort hår, så det blir enten opp eller ned. Sorte eller rosa pumps.
TheSgirl Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Tenker og kjøpe meg en svart kjole,knelengde. Eneste problemet er og faktisk finne en som passer,da jeg er ganske formfull. Så om noen skulle komme over ett nettsted med litt størrelser,eller lignende er det bare å gi beskjed! Tenker å pynte opp med ett enkelt smykke,øredobber og en liten veske i sølv/gullfarge da skoene blir i den fargen mest trolig.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Er det helt faux pas å bruke samme kjole som året før? Anonym poster: 3a41828443a1317053824dd38dd693fb
kills Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Huff, fikk en utrivelig beskjed om at julebordet blir skremmende tidlig i år, og bare to uker før.. Har ikke tid eller rom i budsjettet mitt til å finne noe nytt og fint dessverre. Tror nok jeg går for en sort kjole jeg har med noen draperinger, den går litt over knærne så føler lengden er passende. Kjøpte den i fjor da det var in med slike en-skulder kjoler, og det er jeg ikke fullt så glad i lengre, men det er vel den eneste kjolen jeg eier som passer til anledningen.. Skulle gjerne hatt noe litt mer dekkende da brunfargen ikke lengre er på topp, og med lite styrketrening den siste tiden har overarmene blitt slappere.
Gjest Tidssone Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Tror det blir denne. Har ikke helt bestemt meg ennå.
Gjest Tidssone Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Den er lengre enn den ser ut til å være. Når rett over knærne.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #16 Skrevet 25. oktober 2012 Er det helt faux pas å bruke samme kjole som året før? Anonym poster: 3a41828443a1317053824dd38dd693fb Kjør på! Personlig er jeg ikke så veldig på hvit på denne tidene av året. Det ser så kaldt og "misforstått" ut. Det kan være fint på luer og tykke gensere osv. men ikke på tynne kjoler. Anonym poster: 89af4e25c9ae3cfb6dd2c27fef2d8dfb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Huff, fikk en utrivelig beskjed om at julebordet blir skremmende tidlig i år, og bare to uker før.. Har ikke tid eller rom i budsjettet mitt til å finne noe nytt og fint dessverre. Tror nok jeg går for en sort kjole jeg har med noen draperinger, den går litt over knærne så føler lengden er passende. Kjøpte den i fjor da det var in med slike en-skulder kjoler, og det er jeg ikke fullt så glad i lengre, men det er vel den eneste kjolen jeg eier som passer til anledningen.. Skulle gjerne hatt noe litt mer dekkende da brunfargen ikke lengre er på topp, og med lite styrketrening den siste tiden har overarmene blitt slappere. Dove sin gradvise selvbruner lotion er gull når man er på budsjett! Gir fin farge, koster bare 60 kr og fåes kjøpt i vanlige daglivarebutikker! Anonym poster: 89af4e25c9ae3cfb6dd2c27fef2d8dfb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 Tenker og kjøpe meg en svart kjole,knelengde. Eneste problemet er og faktisk finne en som passer,da jeg er ganske formfull. Så om noen skulle komme over ett nettsted med litt størrelser,eller lignende er det bare å gi beskjed! Tenker å pynte opp med ett enkelt smykke,øredobber og en liten veske i sølv/gullfarge da skoene blir i den fargen mest trolig. Ellos har ført en kjole som har vært veldig fin i stoffet og med lange ermer slik at man slipper å styre med bolero og cardigan og sånt, men den fant jeg ikke. Hva med denne, med en pen innsvinget cardigan/blazer utenpå og et litt langt sølvsmykke? Kan jo brukes med både sort og nude strømpebukse og med både pumps og støvletter. Du kan jo bruke både sort cardigan eller en i en fin rødfarge for å få det litt julete. Men nå kom jeg på at jeg ikke vet hvor gammel du er. Kanskje litt for voksent om du er ungdom Anonym poster: 89af4e25c9ae3cfb6dd2c27fef2d8dfb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 Synes det hørtes fint ut, jeg. Er jo bare å stæsje opp med smykker og veske, gjerne med litt farger. Jeg tror jeg skal gå i denne i år: http://nelly.com/no/...ress-777100-23/ Men så blir jeg ikke invitert til julebord bortsett fra med familien, siden jobben til typen dropper julebordet og går for julebonus i stedet i år. Ta isåfall en bukse på under for den der er for kort. Synd at alle kjolene på Nelly ikke er brukendes. De dekker jo bare så vidt ræven. Denne kan du heller ta med deg til Ibiza til sommeren. Anonym poster: 89af4e25c9ae3cfb6dd2c27fef2d8dfb
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Ta isåfall en bukse på under for den der er for kort. Synd at alle kjolene på Nelly ikke er brukendes. De dekker jo bare så vidt ræven. Denne kan du heller ta med deg til Ibiza til sommeren. Anonym poster: 89af4e25c9ae3cfb6dd2c27fef2d8dfb Den er kort men hva som er for for kort er vel opp til hver enkelt, hvis du vil gå i knelangt og gå i bukse under så kan du jo det, ingen som bryr seg. Har man lange fine bein er det ikke vits i å bare vise dem om sommeren. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå