AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hadde en fyr på besøk i helgen, vi har snakket hver dag i noen uker før det, og jeg.... føler ikek at jeg vil ta det videre med ham. Så han har ringt i to dager nå, og jeg har ikke tatt tlf eller noe, og nå spør han på mld om vi kan snakke om helgen Og jeg vill ikke!.... burde han ikke være smart nok til å skjønne at jeg ikke lenger er interessert hvis jeg ikke har svart ham på to dager??? Vil han virkelig at jeg skal gni det inn i trynet hans? Hvorfor ikke spare seg for det? What to dooo Anonym poster: 3debe16db0c1a9c2616f92a577b2437a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Syns du skal være tøff og si fra jeg Anonym poster: 95e2c9a11cd6b28513db02250636e5a0 1
Hapa Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Fortell ham på en skånsom måte at du ikke er interessert i å ta det videre...
KaDust Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg ville bare sagt ifra. Det er lettere for han å komme seg videre også om han får høre det fra deg. 2
Bloodflowers Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Vil han virkelig at jeg skal gni det inn i trynet hans? Hvorfor ikke spare seg for det? Anonym poster: 3debe16db0c1a9c2616f92a577b2437a Fordi det ikke er så lett for alle å komme seg videre uten å vite hva som egentlig skjedde. Noen ganger er det faktisk bedre å få sannheten rett fram enn å ikke få noe i det hele tatt. Ta et standpunkt, ikke vær feig og bare si det til han! Er så sinnsykt vanskelig å bare si at man ikke vil lenger? Synes det er dårlig gjort overfor den andre personen å "forvinne". 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Uff... takk folkens. Men holder det om jeg sender en melding på face/ eller mobilen? Kjenner jeg han rett så kommer han til å ringe rett etter at jeg har sendt den meldinga... Så kommer han til å spørre hvorfor og komme med argumenter osv... orker ikke det jeg Anonym poster: 3debe16db0c1a9c2616f92a577b2437a
eva-80 Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Om kommunikasjonen foregikk mest skriftlig så kan du skrive det ja. Men jeg synes du skylder han såpass at du forteller forsiktig hvorfor du tok den avgjørelsen. For tenk om det er omvendt. Ville ikke du satt pris på et ærlig svar såpass tidlig ? Også må du utrykke deg klart på at du ønsker ikke videre kontakt i det hele tatt. Ønsk han lykke til videre.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Om kommunikasjonen foregikk mest skriftlig så kan du skrive det ja. Men jeg synes du skylder han såpass at du forteller forsiktig hvorfor du tok den avgjørelsen. For tenk om det er omvendt. Ville ikke du satt pris på et ærlig svar såpass tidlig ? Også må du utrykke deg klart på at du ønsker ikke videre kontakt i det hele tatt. Ønsk han lykke til videre. Kommunikasjonen foregikk omtrent bare gjennom telefon... så jeg er nesten nødt til å ringe og snakke med ham? Om han ikke hadde svart på noen dager så hadde jeg skjønt med en gang at løpet var kjørt ikke noe mer å stille spørsmål ved det Menne... er litt vanskelig siden jeg kommer til å se han av og til, det vet jeg. og jo, jeg ønsker videre kontakt, men bare som venner :-) kan jeg si det`? Anonym poster: 3debe16db0c1a9c2616f92a577b2437a
Bloodflowers Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, skjønner at det er kjipt å ta den samtalen, man vil jo ikke såre noen heller. Men han fortjener å høre hvorfor Det kan kjennes tryggere å sende en sms, men hvis du vet at han kommer til å ringe uansett, så kan du jo komme han i forkjøpet og bare ta den telefonen, så blir du ferdig med det Gjør det klart at du ikke vil gå lenger i forholdet deres, og at du kun vil ha ham som en venn
eva-80 Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 for å være ærlig så synes jeg det er " vil ha deg bare som venn " -kortet er irriterende og nedverdigende når tanken i utgangspunktet var et forhold. jeg ville deffinitivt ikke bli venn med en mann som jeg ønsket å bli kjæresten til men ble dichet... Men kanskje det er bare meg. Om du føler deg bedre så prøv heller med sms. Såpass tidlig så spiller det ingen rolle. men gi en begrunnelse slik at han finner ingen grunn til å ringe deg etterpå. Gjør han det så ikke ta den.
Gjest gressløk Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Kan du ikke bare si at det var koselig (hvis det var det), men at du ikke vil noe mer. Vet ikke om jeg ville dratt det så langt som til "vennekortet", hvis du tror han tenkte på noe helt annet enn venner med deg, noe han antageligvis gjør. Han burde jo kanskje ha skjønt at du ikke vil noe mer når du ikke svarer han, men han er jo tankeleser heller. Så bare si det som det er, så slipper du antageligvis noe mer. Da skjønner han i alle fall hvor tingene står.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg synes du skal si det. Melding er greit. Anonym poster: 2baaac0bca69441017509799b6b27851
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Tusen takk alle sammen Anonym poster: 3debe16db0c1a9c2616f92a577b2437a
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Må kommunisere at du ikke er interessert, ja.
Gjest Janus Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Herregud da, menneske. Hvordan hadde du likt om situasjonen var motsatt og det var du som ble behandlet på denne måten? Er du like ansvarsfraskrivende ellers i livet også? Ha i det minste såpass verdighet at du gir han et svar. Noe annet er feigt og ynkelig. Du trenger ikke om å gi noen andre detaljer annet enn at du føler kjemien ikke passet eller noe i den dur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå