FangeLiv Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg ser nesten aldri på reklame, for jeg lar meg så lett påvirke. Nå har jeg blitt utsatt for tv-shop-reklamen fra tvins, den uslåelige H2O Mop x5. Åh, den virker så bra, nesten for bra til å være sann! Og da er den vel ikke sann da? Er det umulig/kjempedyrt å kjøpe nye kluter f. eks? Eller sliter den veldig på gulv og tepper? Eller skal jeg bare hive meg på? Vil gjerne høre andres erfaringer.
liv Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Aner ikke om det du spør, hadde lyst på en sånn selv helt til jeg fant ut at vi ikke kan bruke den da vi har gulvbelegg og ikke tregulv.
Gjest blah blah Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Den skal visst være skikkelig dårlig ifølge de jeg kjenner som har testet den. Gått i stykker, ikke fungert skikkelig etc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Råder deg til å glemme den, brukte 1000 lappen på dritt, reklamen holder ikke det den lover. Eneste positive med den er at jeg får vasket komfyren på null komma niks med den. Alt annet er bullshit! Var første og siste gangen jeg kjøpte noe fra tv reklame. Anonym poster: 603c01f90f0ea6f11efd825a5742a0a0
Gjest Sobril Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg kjøpte dampmopp for en stund siden, men den er fremdeles uprøvd da jeg ikke har klart å sette den sammen :gjeiper: Den er riktignok ikke fra tv shop, men: På hvilke gulv kan man egentlig bruke en slik? Har alloc laminat men er usikker på om jeg tør å prøve den. Er det slik at de ikke kan brukes på laminatgulv?
FangeLiv Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2012 Nei, det er vel bare å glemme det. Vi har fliser og laminat på gulvene, vet ikke om den kan brukes på laminatgulv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå