Jenn Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Jeg skal til Oslo snart, vær så snill å svar! Hva heter den flinkeste? Nummer? Adresse? Hva heter hun som holder til på Frogner som jeg har hørt gode ord om? Hva er nummeret dit? Finner ingenting når jeg søker på nettet eller gule sider! Pliiiiiiis!! Send meg en PM, så blir jeg kjempeglad!!
Gjest Myumi Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Du kan nok ikke ha brukt Gulesider på riktig måte for går du inn på www.gulesider.no og skriver *hudpleie frogner oslo får du opp en lang liste.
Jenn Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2004 Du kan nok ikke ha brukt Gulesider på riktig måte for går du inn på www.gulesider.no og skriver *hudpleie frogner oslo får du opp en lang liste. Ja men det er visst èn spesiell på Frogner som skal være flink til brazilian wax. Er henne jeg prøver å finne ut hvor befinner seg. Chimp hadde visst vært der har lest lest. Har sendt henne en PM.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Kan dere være så snill å sende meg en pm også, jenn eller dalwhinnie?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Legger det like godt ut her jeg: Jeg kan gi mine beste anbefalinger til Jane hos Din hud & kroppspleie i Bogstadveien. Tlf og diverse om dem finner dere her. Første gang betaler du 450 kroner, deretter 300.
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #8 Skrevet 29. februar 2004 Har så veldig lyst til å gjøre det, men tror ikke jeg tør.
Gjest Auuuuuu Skrevet 29. februar 2004 #9 Skrevet 29. februar 2004 Jeg kan gi mine beste anbefalinger til Jane hos Din hud & kroppspleie i Bogstadveien. Anbefaler deg IKKE å benytte Din hud & kroppspleie :evil: :-x :evil: Har aldri vært borti værre smerter den påfølgende uken etter at jeg tok bw der, i tillegg var sex- og strandlivet ødelagt for 2-3 uker fremover...ikke akkurat supersexy å ha stygge skorper på kjønnsleppene
Jenn Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2004 Jasså?? Ikke bra!!!! Andre anbefalinger da??? Hvem gikk du hos du som ikke var fornøyd med Din Hud & Kroppspleie? Andre folk som har vært andre steder som kan anbefale noen??
Gjest Dixie i.i Skrevet 1. mars 2004 #11 Skrevet 1. mars 2004 Jeg anbefaler Cosmopolitana på frogner, mener det ligger i Skovveien (men husker ikke helt)
Gjest gjester Skrevet 6. mars 2004 #12 Skrevet 6. mars 2004 hei! er det noen som kan anbefale en hudpleier som utfører BW i Bergen? nuss!
bare meg 79 Skrevet 6. mars 2004 #13 Skrevet 6. mars 2004 Sitat: Jeg kan gi mine beste anbefalinger til Jane hos Din hud & kroppspleie i Bogstadveien. Anbefaler deg IKKE å benytte Din hud & kroppspleie Har aldri vært borti værre smerter den påfølgende uken etter at jeg tok bw der, i tillegg var sex- og strandlivet ødelagt for 2-3 uker fremover...ikke akkurat supersexy å ha stygge skorper på kjønnsleppene OIIIDA det var jo ikke bra Har vært der jeg var hos hun Kristina der jeg. Synes hun er veldig flink Går der jeg bet 300 for hver gang. Og det er det verdt
Gjest Auuuuu Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Jasså?? Ikke bra!!!! Andre anbefalinger da??? Hvem gikk du hos du som ikke var fornøyd med Din Hud & Kroppspleie? Jeg tror hun het Jane, IKKE ANBEFALT !!!! Jeg prøvde henne etter gode anbefalinger her inne, men har aldri vært borti værre :evil: :-x :evil: Voksingen i seg selv gikk greit, men hun har tydeligvis ikke vært flink nok til å holde huden stram før hun røsket av håret, for hun tok jo med endel hud også som gav meg væskende sår og stygge skorper flere uker etterpå :evil: :cry: :evil: I tillegg var hun ikke flink med å få bort alle hårene, da det var mange småhår igjen som hun overså. Skikkelig talentløst om du spør meg !!!! Hvis jeg noen gang tør å prøve dette igjen vil jeg nok prøve Cosmopolitana som ligger i Skovvn.11 i Oslo...men foreløpig er jeg for skeptisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå