Gå til innhold

Hvor gammel var du da du møtte drømmemannen/kvinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du da du møtte drømmemannen/kvinnen? :)

Anonym poster: 7e863192a9252177c018cd9439586381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25. Omtrent tre minutter siden, med andre ord. ;)

• Liker 1
Skrevet

38.

Anonym poster: 470b78394101fce910c82e778cb17419

Skrevet

25. Det var i grunnen ren tilfeldighet at vi ble kjent. Vi er ikke sammen mer og jeg har møtt og blitt kjent med mange flotte, fine, søte, kjekke, hyggelige og trivelige mennesker, både kvinner og menn. Men det er bare en person som jeg elsker og som jeg kommer til å elske hele livet. Før jeg møtte henne trodde jeg ikke at jeg noensinne vil komme til å møte noen... "drømmeperson". Nå tror jeg ikke jeg kommer til å møte noen "drømmeperson" igjen.

Hun var ikke bare en "drømmeperson", hun var så mye mer. Jeg har drømt om å møte en person med noen egenskaper, sterk, selvstendig, klok, gjennomtenkt, filosoferende, egenrådig, snill, varm, god, ... Jeg har også funnet ut av at hvis hun bare hadde noen av disse egenskapene ville hun være drømmepersonen for meg. Hun hadde alle og så mye mer. Den person jeg drømt om har bare eksistert i mine drømmer. Hun jeg møtte var så mye mer fantastisk enn jeg noensinne kunne drømt om. Ikke bare det, hun var virkelig også. Hun overgikk alt jeg hadde trott og tenkt før jeg møtte henne.

Jeg kommer alltid til å elske henne. Dermed ikke sagt at jeg vil tilbake til henne. Men jeg elsker henne likevel, samme hva.

Skrevet

Kjenner jeg slapper litt av nå hehe! Er 19 og stresser siden alle rundt med finner noen.. :- P

Anonym poster: fe0330f81319917a9d2255ab3a8e9ca4

• Liker 2
Skrevet

Tror kanskje jeg er 35 :sjenert: Ganske ferskt, så vet ikke ennå, men det har nok aldri kjentes så riktig ut før. Nå er ingen av oss to noen drømmepersoner egentlig, men vi virker som en god match. På den annen side, om det ikke skulle funke har jeg troa på at det finnes flere der ute, og nå vet jeg mye mer om hva jeg vil ha i et forhold enn da jeg var yngre :)

Anonym poster: b51219ad9929b0f2e528ec81e3bf5210

Skrevet

16, 18 og 20. Den siste kommer forhåpentligvis til å fortsette å være drømmemannen. ;)

Så møtte jeg drømmekvinnen (bestevenninne) da jeg var 19 og drømmehundene og drømmekatten da jeg var 22. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel var du da du møtte drømmemannen/kvinnen? :)

Anonym poster: 7e863192a9252177c018cd9439586381

5 år. Da var jeg brudepike og han var pen... ;)

• Liker 1
Skrevet

20 år. Vi er sammen den dag idag og har stiftet familie ♥

Skrevet

15 år, og vi er fremdeles kjærester den dag i dag :rodmer:

Skrevet

Når jeg var 14, ble sammen når jeg ble 15, er fortsatt sammen er nå 23 :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...