AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Var på middag hos noen slektninger sammen med resten av familien i går. Det var hyggelig helt frem til noen begynte å prate om homofili og en slektning absolutt måtte si sin ærlige mening om det. Hun sa veldig mye stygt om dem. Da tok søstra mi og gikk bak henne og helte et glass med vin over henne og så tok hun middagen sin som blant annet hadde mye saus på seg og helte over henne også. De andre (uten om noen få) ble rasende på min søster og tok den andre da i forsvar. De sa det min søster gjorde var uakseptabelt, ondt, unødvendig og utilgivelig. Søstra mi sa da at hvis de skulle forsvare den andre med sine syke meninger så gadd hun ikke å være der så jeg kjørte henne hjem. Men hva synes du om det søsteren min gjorde? Var det helt greit eller gikk hun for langt? Anonym poster: 078f2bad45703056cb3f2d425aa4c10f
Gjesten Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Hun gikk alt for langt. Jeg kan ikke fordra homohets selv, men løsningen er ikke å helle vin og mat over vedkommende. Det tjener man ingenting på. 5
Bernardette Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg hadde aldri kastet bort edle dråper på idioter! 7
Gjest Fleecejakke Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har tro på at den som kan argumentere med ord kommer lengst og at man først tyr til slike midler når man har gått tom for argumenter. Jeg synes søsteren din gjorde en dårlig innsats for de homofile. 7
Gjest Blue Jeans Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 ondt var det ikke, men litt barnslig kanskje? Men da håper jeg hun andre lærte at visse ting sier man ikke høyt...
Teppet Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg syns det var barnslig gjort. Jeg liker ikke homohets selv, men som Gjesten sier, er ikke løsningen å helde vin og mat. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 En person med slike holdninger fortjener å få banket litt vett inn i skallen. Søsteren din gjorde noe rett i alle fall. Men som sagt, en knyttneve eller to hadde vært mer på sin plass. Anonym poster: 9fe1a7378bed1f1f2b57b56e8d8d7324 4
Gwen Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Hva kan jeg si? Søstera di har guts! Hadde likt å sett det. Men er enig i svaret ovenfor; den som kan ordlegge seg ordentlig vinner. 4
Dagoberta Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Etter min mening gikk hun for langt, man oppfører seg ikke sånn mot andre. Selv ikke mot homofobe idioter. Jeg skjønner så absolutt at søsteren din fikk lyst til å gjøre det, men det er ingen som får bedre meninger av å bli sølt mat på - og det er jo å endre meningene til homofobe som bør være hovedsaken, ikke bare det å få dem i dårlig humør 3
Rubies_ Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg syns ikke søstra di opptrådte forsvarlig. Det er faktisk andre måter å si fra på enn å kaste vin og mat på folk på den måten. Det er ikke galt å ha egne meninger, og selv om at de fleste av oss i dag er enige om at homofili er helt greit og helt naturlig, fins det mennesker som er uenige i det. Det er idiotisk av dem og sitte å prate om det så åpenlyst og høyt, men de fortjener ikke vin og saus på seg av den grunn. Det er faktisk på grensen til å være voldelig. Det er på tide at folk begynner å skjønne at dersom man ikke er fornøyd med noe kan man faktisk si fra på en ordentlige måte, eventuelt bare gå. 2
Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Jeg synes søsteren din gikk alt for langt, selv om jeg absolutt ikke er enig med kvinnen hun helte vin på. Jeg mener søsteren din har "tapt" dersom hun må ty til slike metoder for å få frem meningen sin. En ting er hva man vil, en annen ting er hva man faktisk gjør. Endret 22. oktober 2012 av Calavi 2
kaprifolen Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Alkoholmisbruk kaller man slikt! Nei, alvorlig talt, så synes jeg deg er bra at folk tør si ifra, men dette var ikke helt måten å gjøre det på... Men, jeg hadde også gitt uttrykk for at jeg synes det var fortjent også. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Uten å vite nøyaktig hva hun sa, er det vansklig altså, jeg kranger lofte med homofobe, og vanligvis greier jeg og holde meg saklig, heldgivs er alt homofobe kommer med ektremt enkelt å motsi så lenge man vet litt, de har jo bare 2-3 poenger å komme med og de har blitt motbevist. Men jeg har opplevd folk som er så ektremt jævlige i det dem sier at viss jeg hadde diskutert med dem i virkligheten, tror jeg at jeg ville ha problemer med å holde knyttneven for meg selv, og jeg er ganske pasifistisk av meg. Søsteren din skulle vel helst sagt at hun ikke orker å være i samme rom med noen så sier så jævlige ting om medmennesker, også bare fått deg til å kjøre henne hjem, men slike ting er vansklige når virklig stygge ting blir sagt. 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Gratuler søsteren din med å ha klart å synke ned på samme nivå som en homohetser, nå er hun en homohetsehetser med manko på både folkeskikk, bordmanerer, klasse og modenhet. Tommel opp for den liksom. 4
Pixie Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Litt drøyt, med mindre søstra di fikk en reakson fordi hun sitter fast i skapet selv. Hva skjedde med god gammeldags kjeft? 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 Litt drøyt, med mindre søstra di fikk en reakson fordi hun sitter fast i skapet selv. Hva skjedde med god gammeldags kjeft? Jeg er godt skapplassert selv, men det kunne ikke falle meg inn å hive vin og mat på folk. Homohetsere er avskum i mine øyne, men vinen min vil jeg helst drikke selv. Anonym poster: 25d8ffd4c244b117ed1c8b58f4ed1166 1
Pixie Skrevet 22. oktober 2012 #18 Skrevet 22. oktober 2012 Jo, men noen er sintere enn andre inni skapet sitt Men nå ser det ut som jeg er fast innstilt på at TS sin søster er lesbisk, og det er jo ikke meningen her! Synes bare det var merkelig oppførsel! Kanskje ikke hun likte vinen og var for flau for å si fra, så benyttet seg av anledningen til å helle den ut? Nei, kan du ikke spørre henne hvorfor teee-ess :D
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #19 Skrevet 22. oktober 2012 Hva kan jeg si? Søstera di har guts! Hadde likt å sett det. Men er enig i svaret ovenfor; den som kan ordlegge seg ordentlig vinner. Guts? Hun er barnslig og selvsentrert og tror alt revolverer rundt henne. At unge jenter/kvinner oppfører seg voldelig (ja dette er voldelig) for å få fram et poeng, rett og slett fordi de vet at ingen kommer til å røre dem, er ikke guts. Det er feighet og umodenhet. Hadde hun hatt guts hadde hun sakt fra saklig og hatt tro på at hun var sterk nok verbalt til å få fram poenget sitt uten å bli fysisk og ikke minst gjøre seg selv til midtpunkt ved å true med å dra hvis hun ikke får viljen sin. Patetsk. Anonym poster: 8c8263094692794bf93c2e44913fe077 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 Guts? Hun er barnslig og selvsentrert og tror alt revolverer rundt henne. At unge jenter/kvinner oppfører seg voldelig (ja dette er voldelig) for å få fram et poeng, rett og slett fordi de vet at ingen kommer til å røre dem, er ikke guts. Det er feighet og umodenhet. Hadde hun hatt guts hadde hun sakt fra saklig og hatt tro på at hun var sterk nok verbalt til å få fram poenget sitt uten å bli fysisk og ikke minst gjøre seg selv til midtpunkt ved å true med å dra hvis hun ikke får viljen sin. Patetsk. Anonym poster: 8c8263094692794bf93c2e44913fe077 Ikke et norsk ord. Anonym poster: 25d8ffd4c244b117ed1c8b58f4ed1166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå