AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har arvet en Bergansbukse i str L, og bruker vanligvis str XS eller S. Den er ikke så ekstremt stor i legger og lår, men den er for lang, og for vid i livet. Er det noen som har en ide om hvordan jeg kan få den til å passe? Vil virkelig få det til, for jeg har ikke råd til å kjøpe en i min egen størrelse... Jeg kan selvsagt fikse et belte til livet, men jeg ser for meg at det blir lite behagelig etter hvert. Vil også kunne gå uten å subbe fordi buksa er for stor nederst... Anonym poster: fb2134331ec797581f327a073f0a2d41
L'amie Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Hvilken type bukse er det? Skallbukse? Tror det er mye enklere å selge buksa, og kjøpe en ny i riktig størrelse.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Lengden kan du vel gjøre på samme måter som alle bukser legges opp (klippe av en del neders, brette inn og sy kant rundt). Det er sikkert mange beskrivelser på hvordan legge opp bukser om man bare googler. Vet ikke rundt livet, jet tipper at det kan bli vanskeligere. Lykke til! Jeg forstår godt det å ikke ha råd til å kjøpe sånne ting selv, så jeg håper du får det til Anonym poster: 9a7079ebe6743b1480e419ffdc17c0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå