Gå til innhold

tung dyne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt en tung dyne? Jeg sover best med tunge dyner men har ikke hatt det siden jeg flyttet fra mine foreldre, og de har kjøpt dynene for mange år siden.

Anonym poster: 80ac3359671124440aeab1789594820a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får man kjøpt en tung dyne? Jeg sover best med tunge dyner men har ikke hatt det siden jeg flyttet fra mine foreldre, og de har kjøpt dynene for mange år siden.

Du kan ikke bare kjøpe deg et sengeteppe og ha det oppå dynen, da? Det kan jo bli så tungt du bare vil. Ellers er nok moderne dyner desverre myke og lette. Skjønt, i utlandet er ofte billige dyner tunge. Kanskje på nett?

Anonym poster: 033e6437a3d324547759ba5fd7488e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, endelig en sjelsfrende! Jeg bare MÅÅÅ ha tunge dyner... Men har ikke kjøpt noen selv, så vet ikke hvor.

Anonym poster: 7379508baa93bc9eddb11f8e0fd31346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også tunge dyner best ! Har hatt diskusjoner med selgere i butikker type Princess, hvor produktutviklerne har jobbet for å få dynene stadig lettere, og det er salgsargumentene. De blir helt satt ut når jeg vil ha tung dyne, jeg passer visst ikke profilen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover med vinduet oppe året rundt, og nå da det har begynt å bli kaldt om netttene har jeg hentet frem dyne nr 2,og får da den herlige tunge dyne følelsen :) Jeg har 1 dundyne, og 1 thermodyne (som også er dundyne)

Anonym poster: 3df3b1f22e00cddb48a4454d44a8cab3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når samboer er bortreist i jobben så bruker jeg begge dynene :P Har ikke sengeteppe og kommer ikke til å kjøpe det heller men har ei ekstra dyne en plass så kanskje jeg kan bruke to, men det er dumt når det blir sommer fordi det blir så varmt at å ha vinduet åpent hjelper ikke. Har også vinduet åpent hele tiden.

Har lyst å prøve en slik: http://www.provista.no/Produkter/Kjededyner/Voksen.aspx

Men de er jo svindyre! Jeg har ADHD, man kan få dekt en slik av NAV når man er under 26 år. Men jeg er eldre enn det, så NAV mener vel at jeg ikke skal ha søvnproblemer lenger siden de har en aldersgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...