Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått somla meg til å hulle ørene. Når er det vanlig å få betennelse eventuelt - kommer den med en gang eller kan den også komme seinere??

Er nøye med rensing, ønsker for all del å unngå det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

VANLIG MED BETENNELSE :o Så lenge du renser og ikke fingrer for mye med øredobbene, burde du klare å unngå betennelse. Som tross alt er et signal på at noe er GALT.

Skrevet

Hvor har du hørt at det er vanlig med betennelse?

Gjest Lizbet
Skrevet

Litt premenstruelle i dag??

Har ikke hørt det er vanlig, spurte når det eventuelt (ja, det ordet stod der og!) var vanligst å få betennelse.

Skal si man får hodet bitt av her :tunge1:

Gjest ragnhils i.i
Skrevet

Noen får betennelse - men hvis du er flink til å rense med klorhexidin eller pyrisept bør du klare å unngå det.

Jeg tok hull i ørene første gang da jeg var 8-10 år eller noe sånt, og fikk ikke betennelse da. Vil forresten anbefale deg å bytte ut de dobbene de tok hullene med, med noe i ekte gull - så slipper du at en evt. allergisk reaksjon på dobbene gir deg problemer før det gror!

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Er det de du normalt får hos frisøren du tenker på? Har ikke slike, fikk stenger. Disse er i kirurgisk stål. Vet ikke hvordan dette stiller seg i forhold??

Gjest the imp
Skrevet

Kirurgisk stål er ikke allergifremkallende på samme måte som f.eks nikkel. Er du flink til å rense osv så burde det gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...