Gjest Lizbet Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Har endelig fått somla meg til å hulle ørene. Når er det vanlig å få betennelse eventuelt - kommer den med en gang eller kan den også komme seinere?? Er nøye med rensing, ønsker for all del å unngå det!
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 VANLIG MED BETENNELSE :o Så lenge du renser og ikke fingrer for mye med øredobbene, burde du klare å unngå betennelse. Som tross alt er et signal på at noe er GALT.
Gjest Myumi Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Hvor har du hørt at det er vanlig med betennelse?
Gjest Lizbet Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Litt premenstruelle i dag?? Har ikke hørt det er vanlig, spurte når det eventuelt (ja, det ordet stod der og!) var vanligst å få betennelse. Skal si man får hodet bitt av her
Gjest ragnhils i.i Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Noen får betennelse - men hvis du er flink til å rense med klorhexidin eller pyrisept bør du klare å unngå det. Jeg tok hull i ørene første gang da jeg var 8-10 år eller noe sånt, og fikk ikke betennelse da. Vil forresten anbefale deg å bytte ut de dobbene de tok hullene med, med noe i ekte gull - så slipper du at en evt. allergisk reaksjon på dobbene gir deg problemer før det gror!
Gjest Lizbet ii Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Er det de du normalt får hos frisøren du tenker på? Har ikke slike, fikk stenger. Disse er i kirurgisk stål. Vet ikke hvordan dette stiller seg i forhold??
Gjest the imp Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Kirurgisk stål er ikke allergifremkallende på samme måte som f.eks nikkel. Er du flink til å rense osv så burde det gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå