Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Møtte en venn for noen dager siden som jeg ikke har sett på et par år, men holdt kontakten med. Vi rotet en del før men det passet ikke med forhold fordi han flyttet og jeg fant en ny. Men i høst har vi prøvd litt på nytt uten å ha forventninger og bare ta det som det kommer.

Han overnattet her og alt var som før. Men jeg sendte melding til han igår da han reiste hjem og var på flyet, men har ikke fått svar.

Og jeg klarer ikke vente.. eller om meldingen kanskje ikke kom fram når han slo på mobilen igjen?. Kan jeg skrive og spørre om han fikk meldingen igår?

Anonym poster: 6de92a5b8f95d86bb350504cca437cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere venner på facebook f.eks? Går jo an å skrive på veggen eller sende en innboksmelding der.. "Overlevde du flyturen?" eller noe sånt.. ;)

Skrevet

Nei. :P

Anonym poster: 0dc57402f21f0fa4539bafe3c71e5a2c

Skrevet

Ja, er venner på facebook.

Kan kanskje sende en melding der.

Normalt sett ville jeg ventet og sett om han svarte, men akkurat nå klarer jeg ikke vente.. Kan skrive i innboksen kanskje. Er det best å bare skrive et spørsmål om reisen f.eks.? Igår spurte jeg om han var kommet frem. Eller høre om han fikk meldingen igår?

Er så kjipt at vi bor i hver sin by og egentlig vet begge at et forhold vil nok bli vanskelig, men klarer ikke glemme hverandre.

Skrevet

pleier han å være pålogget chatten på face? Isåfall send han en melding der og slå av en prat. Jeg tror ikke jeg hadde sendt en ny sms og spurt om han fikk den forrige... Virker litt masete. Men et "hei" på face er jo litt mer ufarlig synes jeg da :P

Ellers kunne du jo venta noen dager og bare sendt en sms om noe du veit han syns er morsomt eller noe.

Noen ganger pleier jeg å sende sms til venninna mi om noe rart jeg så eller opplevde som jeg vet hun også syns er gøy!

Anonym poster: c9186908e20b5ff0d42f859e3fc8fb03

Skrevet

Takk for svar :)

Skal prøve å se om vi er pålogget samtidig i løpet av dagen.

Eller sende en sms om noe tilfeldig etter noen dager.

Er redd for å virke masete, så det var bra å høre deres forslag :)

Ts.

Skrevet

Jeg skrev til han igår kveld når han var pålogget på face. Men snakket bare om jobb, skole. Så måtte han ta kveld.

Synes det lover litt dårlig, siden han ble litt fjern etter at han reiste hjem men vi hadde det så fint når vi var sammen og han ga meg flere komplimenter..

Har litt lyst å skrive noe på facebook veggen, f.eks. god helg eller noe.

For jeg tror han vil holde det litt hemmelig for felles venner egentlig. Men jeg synes ikke noe om at det skal være hemmelig at vi har møttes igjen eller holdt kontakt i mange år for den saks skyld..

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...