Gjest sexygirl Skrevet 22. oktober 2012 #41 Skrevet 22. oktober 2012 Fordi de fleste er desperate, oppmerksomhettsyke horer som ikke har selvtillitt nokk til å la gutter like dem for dem de er, men heller lokke dem med å gå i glatte skinntights og megautringning med dobbel push-up BH..... Men jeg ER jo ei som liker å gå i tighte jeans. Er jo slik jeg ER Orker jo ikke å pakke noe så fint inni store uformelige klær
Andreas8 Skrevet 22. oktober 2012 #42 Skrevet 22. oktober 2012 Fordi jeg digger å fremheve mine deilige former, og liker blikket alle menn sender meg Så lenge det finnes kvinner som tenker slik vil likestillingen heller ikke slå inn helt. Så lenge det finnes kvinner som tenker slik vil også kvinner fortsette å bli objektivisert i reklamer, i butikkvinduer, i blader, på tv. 1
MrSmith Skrevet 22. oktober 2012 #43 Skrevet 22. oktober 2012 Så lenge det finnes kvinner som tenker slik vil likestillingen heller ikke slå inn helt. Så lenge det finnes kvinner som tenker slik vil også kvinner fortsette å bli objektivisert i reklamer, i butikkvinduer, i blader, på tv. Så var det denne misforståelsen igjen da, likestilling har ingenting med at kvinner og menn skal være like, eller behandles som intetkjønn. Likestilling har med rettigheter å gjøre. 1
Andreas8 Skrevet 22. oktober 2012 #44 Skrevet 22. oktober 2012 Så var det denne misforståelsen igjen da, likestilling har ingenting med at kvinner og menn skal være like, eller behandles som intetkjønn. Likestilling har med rettigheter å gjøre. Likestilling handler om like rettigheter. Like rettigheter til å bli tatt seriøst som person og ikke bli sett på som et objekt. Jeg kan ikke annet enn sukke oppgitt over de berter som sminker seg, skal vise frem utringinger og oppfører seg som om de bare er til for å utnyttes. Jeg blir ikke sint eller ser ned på de. Jeg blir bare oppgitt. Så lenge det finnes slike så vil vi heller ikke bli likestilt. 1
Smascha Skrevet 22. oktober 2012 #45 Skrevet 22. oktober 2012 Går dere i trange bukser for å friste oss? Skulle ønske at eg kunne gå i trange bukser for å friste dere! Sannheten er at jeg dessverre er en av 3 jenter i hele verden som ser helt J###LIG ut i skinny jeans. Jeg er normalvektig og uten store lyter. Men med en gang jeg ikler meg en trang bukse så ser jeg ut som jeg har rømt fra en institusjon i bare strømpebuksa. Lucky ladies!
Rubies_ Skrevet 22. oktober 2012 #46 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har egentlig aldri skjønt forskjellen på det, selv om det er sant. ofte er moten noe alle menn syns er tilbakestående ,mens alle venninne syns er dødskult,men hva er forskjellen på å pynte seg for person a og for person b? nei,jeg kler meg fint fordi jeg liker å se ok ut, jeg går i stramme klær som gjør at jeg ser tynn ut, noe JEG føler meg komfortabel i,,, hvem bryr seg om hva jenter eller gutter syns? Nettopp - du kler deg i trange klær pga. det får deg til å se tynnere ut. Og å være tynn er jo et skjønnhetsideale som de fleste kvinner streber etter. Jeg vet ikke jeg... Jeg tror det er veldig ubevisst hvorfor man kler seg i det ene eller det andre. Det er kanskje ikke så nøye hvem man kler seg for, så lenge man føler seg bra i det man har på seg. Jeg bare poengterte fordi jeg syns det var litt morsomt. Det er helt OK om noen ikke syns at trange bukser er pent, men syns det blir litt teit å kalle denne jenta for oppmerksomhetssjuk hore:
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #47 Skrevet 22. oktober 2012 Likestilling handler om like rettigheter. Like rettigheter til å bli tatt seriøst som person og ikke bli sett på som et objekt. Jeg kan ikke annet enn sukke oppgitt over de berter som sminker seg, skal vise frem utringinger og oppfører seg som om de bare er til for å utnyttes. Jeg blir ikke sint eller ser ned på de. Jeg blir bare oppgitt. Så lenge det finnes slike så vil vi heller ikke bli likestilt. Så enig så enig! Dagens blomst til Andreas8! Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 1
Satoshi Skrevet 22. oktober 2012 #48 Skrevet 22. oktober 2012 For noe ren BS. Og slutt å bruk ordet hore. Man er ikke det fordi man kler deg sånn og sånn. Det har ingenting med klesstil å gjøre. Billig og lignende lar man også vær å bruke. Man gjør og kler seg som man vil så lenge man ikke skader noen. Anonym poster: c4128d764f33a96a1fd6555b95543255 Og det er jo nettopp det at folk ikke kler seg som de vil nå til dags. Alle skal kopiere alle andre som sauer. Går en tulling utfor en klippe må alle sammen gjøre det samme for å være kule. Jeg skjønner bare ikke hvor det blir av folk som tør å være seg selv.. Hvordan går du kledd da? I sekker? Jeg går kledd i klær jeg og typen min liker sammen og klær som fremhever mine kvinnelige former, men ikke så mye at det ser billigt ut. Klær som passer til været, og klær som passer til årstiden, og i farger som komplimenterer meg. Men jeg ER jo ei som liker å gå i tighte jeans. Er jo slik jeg ER Orker jo ikke å pakke noe så fint inni store uformelige klær Men om du faktisk liker det og ikke går i det bare for å være som alle andre, så er det jo ingen problemer med det? La folk gå i det de vil! (Les; det de egentlig faktisk vil selv) 1
kills Skrevet 22. oktober 2012 #49 Skrevet 22. oktober 2012 Fordi jeg synes det ser pent ut og føler meg mer komfortabel i et par trange jeans enn slappe.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #50 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg går i trange klær fordi jeg har en fin kropp. Føler jeg må få lov til å kle meg litt ekstra sexy siden jeg ikke kan gå i høye hæler (er 178cm). Bruker også masse smykker og øredobber. Synes det er ok at både kvinner og menn går i stramme klær jeg! Hva har det med likestilling å gjøre? Anonym poster: 2127173496e439a8a684a117445c9661
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #51 Skrevet 22. oktober 2012 Og det er jo nettopp det at folk ikke kler seg som de vil nå til dags. Alle skal kopiere alle andre som sauer. Går en tulling utfor en klippe må alle sammen gjøre det samme for å være kule. Jeg skjønner bare ikke hvor det blir av folk som tør å være seg selv.. Jeg går kledd i klær jeg og typen min liker sammen og klær som fremhever mine kvinnelige former, men ikke så mye at det ser billigt ut. Klær som passer til været, og klær som passer til årstiden, og i farger som komplimenterer meg. Men om du faktisk liker det og ikke går i det bare for å være som alle andre, så er det jo ingen problemer med det? La folk gå i det de vil! (Les; det de egentlig faktisk vil selv) Hæ? Så typen din er med og bestemmer hva du skal ha på deg? Da synes jeg neppe at du skal heise "Bestemmer selv og gir faen i hva andre mener om klærne mine-fanen".... Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #52 Skrevet 22. oktober 2012 La folk gå i det de vil! (Les; det de egentlig faktisk vil selv) Eller altså typene deres... Ha ha ha :D Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 1
Satoshi Skrevet 22. oktober 2012 #53 Skrevet 22. oktober 2012 Hæ? Så typen din er med og bestemmer hva du skal ha på deg? Da synes jeg neppe at du skal heise "Bestemmer selv og gir faen i hva andre mener om klærne mine-fanen".... Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea Kan du ikke lese? Han er med på å bestemme. Altså hans mening er interessant, men jeg velger helt selv. Har aldri skrevet at han bestemmer. Lær deg å lese ordentlig før du hakker på meg med stygge kommentarer. 1
orgus Skrevet 22. oktober 2012 #54 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg går i trange klær fordi jeg har en fin kropp. Føler jeg må få lov til å kle meg litt ekstra sexy siden jeg ikke kan gå i høye hæler (er 178cm). Bruker også masse smykker og øredobber. Synes det er ok at både kvinner og menn går i stramme klær jeg! Hva har det med likestilling å gjøre? Anonym poster: 2127173496e439a8a684a117445c9661 178cm er ingen unnskyldning for å ikke gå i hæler! 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #55 Skrevet 22. oktober 2012 Kan du ikke lese? Han er med på å bestemme. Altså hans mening er interessant, men jeg velger helt selv. Har aldri skrevet at han bestemmer. Lær deg å lese ordentlig før du hakker på meg med stygge kommentarer. Nettopp! Det var jo "Med på å bestemme" jeg skrev. Da er vi enige, da! Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #56 Skrevet 22. oktober 2012 Nettopp! Det var jo "Med på å bestemme" jeg skrev. Da er vi enige, da! Nei. Du skrev at typen hennes er med og bestemmer. Ikke at han er med på å bestemme. Ikke bare å/og-feil men også en "på" som mangler. Så det var nok ikke det du skrev nei. Ikke kom og vri deg unna nå. Anonym poster: e46f6b9c1c25d168e3f675766b9f446b 2
Satoshi Skrevet 22. oktober 2012 #57 Skrevet 22. oktober 2012 Nettopp! Det var jo "Med på å bestemme" jeg skrev. Da er vi enige, da! Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea Jeg prøver å ha en saklig diskusjon her med folk, og gidder ikke bry meg med den barnslige kvervuleringen din. Du skjønner godt hva jeg mener men skal ha det til noe annet, og som anonym er du ikke så tøff du skal ha det til heller. Jeg avslutter herved diskusjonen med deg, og fortsetter den gjerne saklig og voksent med andre brukere..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #58 Skrevet 22. oktober 2012 Nei. Du skrev at typen hennes er med og bestemmer. Ikke at han er med på å bestemme. Ikke bare å/og-feil men også en "på" som mangler. Så det var nok ikke det du skrev nei. Ikke kom og vri deg unna nå. Anonym poster: e46f6b9c1c25d168e3f675766b9f446b Ups! Stemmer, det. Mista en på" og en "å"! Mea Culpa. Gikk noe fort, ja! Mitt poeng er dog at svart-hvite meninger sjelden er så enkle å ha in real life. Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #59 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg prøver å ha en saklig diskusjon her med folk, og gidder ikke bry meg med den barnslige kvervuleringen din. Du skjønner godt hva jeg mener men skal ha det til noe annet, og som anonym er du ikke så tøff du skal ha det til heller. Jeg avslutter herved diskusjonen med deg, og fortsetter den gjerne saklig og voksent med andre brukere.. Wow! Du er jammen med underhaldande! Er det ikkje du som nettopp kalla jenter i skinne jeans for horer?? Anonym poster: 0381e72026ce4307f2df13051e3850ea 3
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2012 #60 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg prøver å ha en saklig diskusjon her med folk, og gidder ikke bry meg med den barnslige kvervuleringen din. Du skjønner godt hva jeg mener men skal ha det til noe annet, og som anonym er du ikke så tøff du skal ha det til heller. Jeg avslutter herved diskusjonen med deg, og fortsetter den gjerne saklig og voksent med andre brukere.. Ingen gidder å diskutere saklig med noen som har så mye kvinneforakt som deg... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå