Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere i trange bukser for å friste oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i tiden gjorde jeg det, ja. Nå for tiden derimot velger jeg klær ut fra hva jeg synes er pent, og ikke minst behagelig. Noen av buksene mine er fremdeles trange, men dette er mer en tilfeldighet enn et bevisst valg. Om noen blir fristet av dette: Beklager! Jeg har ingen skumle baktanker med dette!

Anonym poster: 70cc23c31090a532edceecfa7af62179

• Liker 2
Skrevet

Kanskje vi tror vi er tynnere enn vi er og buksene vi kjøper da blir en anelse for små.

Skrevet

Hva er greia? Kan ikke folk få gå i det de vil? Det finnes da strengt tatt menn som går i veeeldig trange bukser også, mener du de prøver frister kvinner da eller?

• Liker 6
Skrevet

Det er vel både for å friste og forvirre, noe som begge går i favør av kvinner. :)

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg går i trange bukser fordi jeg syns det ser bedre ut en haremsbukser og joggiser.

• Liker 3
Skrevet

Fordi moten er slik, spesielt med buksene. Skinny jeans er kommet fo å bli, prøver ikke å friste så mange midt i uka men kanskje i helga. Liker å være godtepose mest på lørdag jeg. :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det ser best ut, og jeg holder meg lettere varm. Ikke alt handler om mannfolka vettu ;)

• Liker 4
Skrevet

Kanskje vi tror vi er tynnere enn vi er og buksene vi kjøper da blir en anelse for små.

Fra spøk til alvor.

Det er vel mest trange bukser som er mest moderne og har vært det en tid. Dessuten så ser vi hva som ser kult ut på andre damer vi ser ute på byen. Ettersittende bukser ser utvilsomt mere flatterende ut på kvinnekroppen enn vide slaskete bukser.

Skrevet

Fordi vi synes det er fint.

Ja hvordan skulle verden sett ut dersom jentene ikke hadde trange bukser!

:nei: Niiiitrist! :snurt:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Fra spøk til alvor.

Det er vel mest trange bukser som er mest moderne og har vært det en tid. Dessuten så ser vi hva som ser kult ut på andre damer vi ser ute på byen. Ettersittende bukser ser utvilsomt mere flatterende ut på kvinnekroppen enn vide slaskete bukser.

Agree. Det ser jo rett og slett best ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går med trange jeans f.eks pga jeg synes ikke det er pent med jeans som er slafsete og som ser ut som noe bestemora mi kunne ha godt med. Jeans skal sitte stramt. De skal ikke være løse og slafsete. Det er usexy og noe gammle kjerringer går med.

Anonym poster: f9a5d24418cc5f70790155e195f6721b

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er det noe å klage på da, de liker å se bra ut, det er jo ikke som menn velger klær som får dem til å se stygge ut, greit nok, manne klær viser mindre av formene våre, men på sommeren har du jo menn i trenge t-skjorter og singleter,

Selv liker jeg at damene er pent og attraktivt kledd, Bare å gå i gatene i Oslo fra juni til august er jo kjempe deilig, man trenger ikke rå stirre, men man blir litt gladere av masse pene damer i ikke alt for dekkende klær!

• Liker 5
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men jeg ser hvertfall ut som at klærne prøver å kidnappe meg hvis de er for baggy. Men jeg går ikke i -trange- klær, de er mer tettsittende.

(Vet ikke om kidnappingsforsøklook'en bare gjelder meg, siden jeg er 1,56 lav..)

Gjest NozMonster
Skrevet

for å fremheve nettopp det som gjør oss til kvinner- formene våre..

• Liker 5
Skrevet

Man prøver jo å se pen ut bare - det er vel noe de fleste vil. Hvis man har fin midje og bak da er det jo fint med tettsittende jeans. Ikke sant?

Gjest Eurodice
Skrevet

Fra spøk til alvor.

Nåja, jeg vet ikke det. Når jeg ser jenter/damer som har en omkrets rundt lårene lik den jeg har rundt hoftene, og en tilsvarende solid bakende, synes ikke jeg det er videre flatterende. Det er faktisk ganske mange av disse omfangsrike jentene.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg går med trange jeans f.eks pga jeg synes ikke det er pent med jeans som er slafsete og som ser ut som noe bestemora mi kunne ha godt med. Jeans skal sitte stramt. De skal ikke være løse og slafsete. Det er usexy og noe gammle kjerringer går med.

Så respektfullt du omtaler folk, da :ironi:. Hvis du lever lenge nok, blir du også en "gammel kjerring".

• Liker 6
Skrevet

Så respektfullt du omtaler folk, da :ironi:. Hvis du lever lenge nok, blir du også en "gammel kjerring".

Joda men kommer ikke til å gå med slafsete jeans. Det får bare ræva de til å se hengete ut og lite pen. Når jeg blir gammel kjerring går jeg heller med andre bukser enn jeans :) Men det tar jeg når den tid kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...