teatimee Skrevet 22. oktober 2012 #1 Del Skrevet 22. oktober 2012 Om et par uker har jeg og kjæresten vært sammen i 2 år. Jeg har startet å samle ideer om hva vi kan finne på. En av tingene, er jo klassisk: Spise middag på en fin restaurant. Da det faller på en fredag, er jo det mulig å kunne kose seg litt ekstra med noe godt i glasset til maten også. Og har lyst å pynte meg og være fin for ham Men, da jeg er (ganske) ny i byen, er det ikke så mange restauranter jeg vet om, bortsett fra disse store kjedene (Egon, Fridays, Peppes...) og har dessuten lyst å finne en mer intim og romantisk plass å være denne dagen, enn de "vanlige" stedene. Har funnet denne listen over "Topp 10 romantiske restauranter i Oslo" . Er det noen dere kan annbefale av disse? Og veldig gjerne: Kom med flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 22. oktober 2012 #2 Del Skrevet 22. oktober 2012 Klosteret er nydelig i tillegg til at de har svært bra mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. oktober 2012 #3 Del Skrevet 22. oktober 2012 Klosteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvilket prisnivå har du tenkt deg? Anonym poster: 9fb9e1b997f1f07173396b3c26f90eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 22. oktober 2012 #5 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er visst på kollisjonskurs med flere her. Jeg synes Klosteret er en overpriset opphypet restaurant med dårlig mat og sur betjening. Av restautantene i linken kan jeg anbefale både Dinner og Annen Etage som restauranter med god mat, men jeg vil vel ikke si at noen av dem er spesielt romantiske/koselige. En av mine favoritter er restauranten Akersberget i Maridalsveien. Nydelig mat og veldig koselig! http://akersberget.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 22. oktober 2012 #6 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjæresten min tok med meg på Borggården på bursdagen min. En liten, koselig restaurant ved rådhusplassen. To herlige servitører (du skjønner det om du drar dit) God mat var det også Et sted jeg kunne tenkt meg å dra tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. oktober 2012 #7 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Vi var på klosteret på vår 3 årsdag. Anbefales! Jeg synes ikke betjeningen var sure Edit: Og maten var kjempegod! Endret 22. oktober 2012 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #8 Del Skrevet 23. oktober 2012 Olivia aker brygge er ok. Onda by Pal&Ness på samme sted er bra Plah er unikt Hegdehaugsveien. Ellers liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppe Skrevet 23. oktober 2012 #9 Del Skrevet 23. oktober 2012 Stadtholdergaarden er fantastisk. Men dyrt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå