sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 hei! nokså ny her inne.. må bare si det er utrolig mange gode ideer her! Lurer på en ting.. hva syns dere om sånn "lang" bukett. i samme stil som MetteMarit, bare mye "luftigere" og med orchideer og grønt.
Saeria Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Det tror jeg kan bli veldig fint, jeg. :D
frosken Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Tenker du en sånn lang tynn "tråd", eller en som er like bred som MM sin bare mindre kompakt? Mette Marit hadde en sånn lang fin "tråd" med orkideer på et annet off. bilde før bryllupet. Hun står i en brun kjole og har en slik bukett - de er kjempenydelige! Tenkte på å ha sånn selv, men har sett så mange andre som har hatt den.
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2004 tenkte på en som kanskje er 8-10cm bred, slik at jeg også kan henge den på håndleddet. Kan enten bruke netting, eller "strikke" en løsere netting av sølvtråd. Tenkte å bruke eføy og orchideer. hvordan legger jeg ved bildefil her forresten?
frosken Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Høres veldig fint ut. Skal du lage selv?
Modesty Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Du kan også ha ei muffe med orkideer,tillandsia og grønt. Det blir også kjempefint! Den kan henges på hånden eller den kan bæres.
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2004 nei, tror ikkje jeg får det til selv. Men, har ei i slekta som er blomsterdekoratør, så hun skal lage den + dekorasjoner og sånn. Hvilke buketter skal dere ha?
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #8 Skrevet 29. februar 2004 Må bare si at jeg syntes den buketten hørtes kjempefin og spennende ut.
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #9 Skrevet 29. februar 2004 Her er noen sånne buketter som henger. Er det noe slikt du mener? http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...vita%20orkideer http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...rosa%20ranunkel http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...la%20stråstomme
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #10 Skrevet 29. februar 2004 Jeg hadde noe lignende. Blomsterdekoratøren lagde en dråpeformet form av ståltråd, og festet blomstene på den. Jeg hadde hvite og blå blomster og en del grønt. Det ble på en måte som om blomstene var strødd utover formen - du kunne godt se ståltråden. Jeg har ikke bilde av buketten på nett, men hvis du sender meg en PM med mailadressen din, kan jeg sende et bilde! Jeg fikk masse skryt for min bukett, i alle fall!
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2004 ja, litt som bilde nr. to kanskje, bare med hvite orchideer.. Tenkte å ha den ganske lang. Synes det er så vanskelig å velge.. man har liksom bare en sjanse.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå