Gjest gjest Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Tips til hvordan å irritere den andre ekskona? Ekskonen til min mann gjør alt for å være vanskelig når det kommer til samarbeid ifm barna. Hun gjør alt for å bosse og å lage vanskeligheter uten grunn. Da min mann ikke kommer frem på annen måte skal jeg i det minste irritere henne grønn. For eksempel når jenta fikk med seg sminke fra meg så ble hun ganske sur, eller når jenta vil klippe seg slik som meg. Da blir det plutselig stillt og rolig for en periode. Noe må man da få gjøre for å hevne seg på ekskoner som forsøker å gjøre livet til et helvette, eller?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Ikke oppfør deg som en unge. Skal du være voksen nok til å være stemor må du også klare være voksen nok til å takle problemer med barnas mor som en voksen. Hevn er sånn man driver med på barneskolen. Voks opp. Om mor skaper problemer, snakk sammen. Tror du helt alvorlig at å gjøre ting kun for å irritere henne vil gjøre situasjonen bedre? Tenker du på barnet oppi dette her? Hvordan er det for barnet når du driver på sånn? Får barnet det bedre av at du eskalerer konflikten i stedet for å prøve å gjøre noe med problemet? Anonym poster: e66859188023bda9404d186b6cf63bba 8
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Du er jo ikke noe likere hvis du skal ha tips til å irritere henne. Stakkars fyr. Han kan virkelig det her med å velge seg ut kvinner. 3
skruf Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Å bruke barnet for å irritere mannens ekskone er iallefall helt idioti og lavmåls. Sende med barnet sminke? Klippe barnet? Dette er uansett mellom foreldrene, og ikke noe du skal legge deg ut med. Kan garantere at konfliktnivået vil øke betraktelig hvis du fortsetter å gjøre alt for å irritere og plage barnets mor, og det igjen vil sette barnet i en vanskelig posisjon. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 . Anonym poster: f2953e938f30bd8e211cf711daedd321
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Den beste "hevnen" er å ikke gjøre noe som helst! Da går hun lei av å lage trøbbel for dere. Dere kan selvfølgelig svare med samme mynt når hun ikke vil samarbeide. Nekter hun dere f.eks å bytte en helg dere skal noe veldig viktig for dere så bytter ikke dere når hun skal noe viktig. Anonym poster: 678bcd0ab8a947d32c9cfc733a16eb61
Gjest Omg Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Det høres ikke helt oppgående å bruke barnet i en hevnaksjon ! Stakkars barn :-( Ps helvete skrives med en t ...
kaprifolen Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Beste måten å irritere på, må vel være å alltid SE bedre ut henne, oppføre deg bedre enn henne, og generellt være mer likandes enn henne?!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 hørest ut som det er du som lager helvete her da!! tenker du ikke på noen andre enn deg selv?
Løvetanten Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Den beste "hevnen" er å heve seg over det. Ikke noe som irriterer folk mer enn å bli oversett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå