Gå til innhold

Enda en "Han synes ikke jeg er pen" tråd- forlovet

Anbefalte innlegg

Gjest stygge ts
Skrevet

Hva gjør jeg?

Har fått "in my face" at min samboer gjennom 3 år, og vi planlegger bryllup, ikke synes at jeg er pen. Jeg har funnet gamle sms-er til hans bestekompis hvor han skriver at han er "flau over å vise meg frem, "hadde det ikke vært for sjarmen, hadde det ikke gått", "men hun er morsom da". Dette var i starten av vårt forhold.

Jeg har konfrontert ham (eller konfrontert og konfrontert- var så gråtkvalt at det må ha sett ynkelig ut). Han unnskyldte seg med at at dette var bare noe han skrev i starten. ????????? og "skrev jeg at du var stygg, eller? GJORDE jeg det?"

Føler meg knust. Fullstendig.

Burde ha skjønt det fordi han aldri ga meg komplimenter, men syntes at andre damer var såååå pene og nydelige og forteller meg hele tiden..

han gir meg heller aldri komplimenter nå, så skjønner ikke hvordan "i starten" liksom skal legitimere alt. Syns jeg var lite pen da, og syns jeg er lite pen nå.

Hva gjør jeg nå?

Alt ellers i vårt forhold fungerer og vi satt altså her med fremtidsplaner. Føler at det er drøyt å pakke sakene og dra etter 3 år, men hva gjør man? Hater ham så inderlig nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han vil da gifte seg med deg. Det alene er jo et tydelig tegn på hva han synes om deg. Man gifter seg ikke med noen man ikke er vanvittig glad i og finner attraktiv.

La fortid være fortid. Det sier i hvert fall veldig mange her inne på KG.

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Skrevet

Han vil da gifte seg med deg. Det alene er jo et tydelig tegn på hva han synes om deg. Man gifter seg ikke med noen man ikke er vanvittig glad i og finner attraktiv.

La fortid være fortid. Det sier i hvert fall veldig mange her inne på KG.

Jeg har ikke skrevet at han ikke er glad i meg. Det er ikke problemstillingen.

Dessuten skrev han de tingene når vi allerede hadde blitt sammen (sammen i 4-5 måneder ca) og han hadde sagt til meg at han elsker meg osv. Så altså er det fullstendig mulig å være glad i noen og ikke finne vedkommende fysisk pen.

TS

Skrevet

Alle ser ikke ut som modeller. Mannen min syns sikkert at tusenvis av damer mer mer lekre enn meg, men det er meg han er gift med. Du har andre kvaliteter han verdsetter, eller hva?

Anonym poster: 73b4932909a682f278879410f9674645

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var den gangen, TS. Nå er nå.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Hjelp.

Fyren kom over sin barnslighet og satset på den damen som var verdt å satse på. Gled deg over det i stedet for å gnage på gamle meldinger.

• Liker 7
Skrevet

jada han verdsetter nok ts og alt det der. men ærlig talt, jeg hadde også blitt såret av slike mld. det der kunne han ha spart seg for. barnslig å rakke ned på kjæresten sin på den måten

Skrevet

Han skulle ha slettet. Sånn at gammel skit ikke kom opp til overflaten. Ellers så står det jo fritt for TS å slå opp.

Skrevet (endret)

Vært sammen så lenge, er gifteklar og vurderer å slå opp pga gamle barnslige tekstmeldinger som i dag sikkert ikke kan regnes som annet enn totalt irrelevant. Det synes jeg er litt svakt.

EDIT: Endret som følge av et anonymt tips...

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det merkeligste med hele greia er at han har spart på disse meldingene i 3 år, syns nå jeg

Uansett skjønner jeg veldig godt at det ikke var noe hyggelig å se. Men før du så disse mld, tvilte du på at han elsket deg? på at han vil gifte seg med deg? Hvis ikke så syns jeg du skal prøve å legge dette bak deg.

Har du aldri møtt noen du kanskje ikke syns var så pen i begynnelsen, men etter hvert som du ble kjent med personen så ble de penere og penere?

• Liker 1
Skrevet

Vært sammen så lenge, er gifteklar og vurderer å slå opp pga gamle barnslige tekstmeldinger som i dag sikkert ikke kan regnes som annet enn totalt urelevant. Det synes jeg er litt svakt.

Irrelevant.

Anonym poster: 8e86bde5744bdf20d4fa075c2d4b006c

Skrevet

Irrelevant.

Anonym poster: 8e86bde5744bdf20d4fa075c2d4b006c

Takk, takk.

• Liker 1
Skrevet

Hallo! DET ER JO IKKE PÅ GRUNN AV SMS-ENE I SEGSELV at jeg er lei meg!

Hvilken rolle spiller det hvordan jeg fant ut, om det var via sms, mail eller andre måter.. det er HVA jeg fant ut som teller. Og les posten min en gang til: Jeg skriver jo at jeg vet at han synes det fremdeles!!

Dette har ingenting med "Når" og "Hvordan".

Skrevet

HVA SKJER med at mennesker innleder forhold til personer de ikke finner tiltrekkende i utgangspunktet da? Merkelig problemstilling, spør du meg. Såklart han må synes du er pen! Meldingene må jo ha vært for å virke avslappa/likegyldig/kul overfor kompisene. Tåpelig og barnslig.

• Liker 5
Skrevet

Det merkeligste med hele greia er at han har spart på disse meldingene i 3 år, syns nå jeg

Uansett skjønner jeg veldig godt at det ikke var noe hyggelig å se. Men før du så disse mld, tvilte du på at han elsket deg? på at han vil gifte seg med deg? Hvis ikke så syns jeg du skal prøve å legge dette bak deg.

Har du aldri møtt noen du kanskje ikke syns var så pen i begynnelsen, men etter hvert som du ble kjent med personen så ble de penere og penere?

Jeg tvilte veldig på at han syntes jeg var pen. Han har ALDRI sagt til meg at jeg er pen, fin. det beste han har sagt er at jeg er fin på håret f.eks.

Men har har sagt til meg at andre damer er nydelige, dødspene osv. Veldig sårende å høre slikt.

Jeg synes at slikt er feil og jeg forstår ikke at folk synes at det er greit at en partner skal tenke slikt om deg og det er ok liksom.

Skrevet

HVA SKJER med at mennesker innleder forhold til personer de ikke finner tiltrekkende i utgangspunktet da? Merkelig problemstilling, spør du meg. Såklart han må synes du er pen! Meldingene må jo ha vært for å virke avslappa/likegyldig/kul overfor kompisene. Tåpelig og barnslig.

Det er ikke sant skjønner du... Les min forrige melding. Må nesten innse det

Gjest Lurerpå
Skrevet

Hva gjør jeg?

Har fått "in my face" at min samboer gjennom 3 år, og vi planlegger bryllup, ikke synes at jeg er pen. Jeg har funnet gamle sms-er til hans bestekompis hvor han skriver at han er "flau over å vise meg frem, "hadde det ikke vært for sjarmen, hadde det ikke gått", "men hun er morsom da". Dette var i starten av vårt forhold.

Jeg har konfrontert ham (eller konfrontert og konfrontert- var så gråtkvalt at det må ha sett ynkelig ut). Han unnskyldte seg med at at dette var bare noe han skrev i starten. ????????? og "skrev jeg at du var stygg, eller? GJORDE jeg det?"

Føler meg knust. Fullstendig.

Burde ha skjønt det fordi han aldri ga meg komplimenter, men syntes at andre damer var såååå pene og nydelige og forteller meg hele tiden..

han gir meg heller aldri komplimenter nå, så skjønner ikke hvordan "i starten" liksom skal legitimere alt. Syns jeg var lite pen da, og syns jeg er lite pen nå.

Hva gjør jeg nå?

Alt ellers i vårt forhold fungerer og vi satt altså her med fremtidsplaner. Føler at det er drøyt å pakke sakene og dra etter 3 år, men hva gjør man? Hater ham så inderlig nå.

Ta en form for hevn.

Lurer på om det at mannen min aldri gir meg komplimenter på utseendet betyr at han kanskje synes jeg er mindre pen.

Tråden får meg til å tenke på sangen "Vi vil ha en drømmedame" med Trang Fødsel.

De er redd for hva kameratene synes om dama. Men det er vel mange menn som ikke lar seg styre av kompisene sånn sett så det er sagt.

Han er sikkert fryktelig lei seg for at du fikk se den flåsete kommentaren.

Skrevet

Ta en form for hevn.

Lurer på om det at mannen min aldri gir meg komplimenter på utseendet betyr at han kanskje synes jeg er mindre pen.

Tråden får meg til å tenke på sangen "Vi vil ha en drømmedame" med Trang Fødsel.

De er redd for hva kameratene synes om dama. Men det er vel mange menn som ikke lar seg styre av kompisene sånn sett så det er sagt.

Han er sikkert fryktelig lei seg for at du fikk se den flåsete kommentaren.

Uff, I wish.

Det er dessverre snakk om meldinger over flere måneder. Fra samme uke vi møttes til ca 5 måneder inn i forholdet og etter det gadd jeg rett og slett ikke lese mer. Det er snakk om ca 15-20 meldinger fordelt over lang tid, som sagt. Det sier jo sitt. Han hadde vel gitt seg med å være "kul" etter et par uker, hadde det ikke gnagd på ham?

Og hadde det vært slik at han oppførte seg annerledes enn han har gjort, altså fått sin egen kjæreste til å føle seg fin, så hadde jeg kanskje vurdert å legge meldingene til side, men i og med at han ALDRI har sagt noe fint til meg (jo da, han har sagt at jeg er snill, smart osv, men jeg er faktisk jente og må høre at jeg er fin også) men de er bare en bekreftelse på det jeg mistenkte under hele forholdet.

Skrevet

Får helt vondt av å lese dette. Vet at det er gamle meldinger og at fortid er fortid.. men alle ønsker å føle seg fine, og verdsatte. Det er nok fryktelig vondt å lese noe slikt, og spesielt at en du er så ufattelig glad i har sagt noe sånn om deg.

Kanskje du skulle satt deg ned med han, og på en ordentlig måte prøve å snakke om hva du føler, og høre om han faktisk synes at du er pen (noe jeg er helt sikker på at han gjør) du kan jo f.eks fortelle han hva du føler og synes om han, og hvor pen/kjekk han er.

Skrevet

Ja, ja, jeg synes ikke det her er noe å bråke for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...