Gå til innhold

Umulig å flytte bilder i album på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Facebooken min har nettopp oppdatert seg når det gjelder bilder og album, bla.a. sånn at det kommer en stjerne i hjørnet slik at du kan forstørre bildet. Når jeg skulle legge ut noen flere bilder i et album, var de litt feil sortert. Jeg prøvde å flytte et par bilder til riktig sted, men da flyttet de seg bare nederst i albumet eller et annet tilfeldig sted. Uansett hvor mange ganger jeg da prøver å flytte de bort fra det tilfeldige stedet bare "popper" de tilbake av seg selv. Det finnes heller ingen knapp hvor jeg kan trykke "sorter etter dato" eller noe sånt, i alle fall ikke som jeg har sett.

Noen som har peiling på hvordan jeg kan flytte bildene uten at de flytter seg et random sted? Eller hvordan jeg kan sortere dem etter dato? På forhånd takk, synes det er sykt irriterende når bildene i albumet mitt ligger hulter til bulter :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg opplevde selv. Men da jeg klikket på rediger album så forsvant dette problemet, og jeg kunne sortere bildene riktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg hadde også prøvd å flytte dem i redigeringsmodus, og det virket ikke, men nå virket det :) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...