Arwen Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Når setter du ut verandakassene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg tenkte å sette ut mine rundt påsketider, men får vel se det litt an på været. Ikke er jeg helt sikker på hva jeg vil ha i dem heller - og det har da også noe å si. Har planer om å få sådd litt frø i år og det begynner det vel langsomt å bli tid for??? Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg pleier å sette ut mine en gang mellom 1. og 17. mai. Da er det ingen fare for nattefrost lenger :-) Har ingen steder som egner seg godt til å så frø her i huset - så jeg ender nok opp med å kjøpe plantene mine i år som i fjor. Jeg regner forrsten med at hvis været er bra kan det bli noen stemorsplanter i krukker og kar før 1. mai - får se hva jeg får tid til i år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg pleier å sette ut mine så det blir fint til 17 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. februar 2004 #5 Del Skrevet 29. februar 2004 Ikke på leeeeeenge enda. Her snør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 Det blir vel rundt 17.mai tenker jeg. Pleier alltid å kjøpe noen Margeritter og setter ut til da. Enn så lenge får jeg vente på tulipanene i blomsterbedet utenfor huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2004 Huff.. lenge igjen. Gleder meg så veldig til å gjøre det fint på verandaen. Tipper jeg ordner der til påske jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. mars 2004 #8 Del Skrevet 1. mars 2004 Etter 17. mai en gang. Men før den tid har jeg noen krukker med blomster som jeg kan ta inn om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #9 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg pleier å sette ut mine så det blir fint til 17 mai. jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 2. mars 2004 #10 Del Skrevet 2. mars 2004 går fint an å sette tulipanløk til påske da=) det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #11 Del Skrevet 2. mars 2004 Å ja, jeg gleder meg sånn til å plante på verandaen. Har allerede begynt å lure på hva slags blomster og farger jeg skal ha der i år. Men jeg venter nok til like før 17. mai, ja. Det er best det. Hvis man skal ha stemorsblomster kan man plante en del tidligere her på Østlandet, for de tåler litt nattefrost. Men man må fortsatt vente en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 2. mars 2004 #12 Del Skrevet 2. mars 2004 Må bare fortelle at i dag blomstrer de lilla krokusene i hagen! Å, hviken fryd! Hvilket vakkert syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2004 #13 Del Skrevet 6. mars 2004 17. mai er en grei merkedag for sommerblomster, da er det ikke fare for nattefrost lenger. Før det hender det at det blir bråkaldt ei natt, og da er alle plantene daue om morgenen. De som tåler litt nattefrost, er div. løk, f.eks påskeliljer og krokus, som du får i butikken nå, og stemor. Når stemora kommer, kan du sette ut både den og løken. Nå er det nok litt (veldig) for kaldt, i hvert fall her på østlandet. Sørlandet og vestlandet er litt heldigere sånn, der er det levelig selv så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå