Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hr dere sett sons of anarchy? det har ikke jeg.. Men det er visst en gjeng med lærkledde menn og damer på mc, dop og alkohol? Ikke vet jeg, har bare så vidt sett reklamen på tv2zebra og en halv episode på nettet.

Saken er at tidligere var typen med i en mcklubb, og han liker dette med motorsykler, og sånn.

Jeg er en rocka dame, men jeg sminker meg ikke og kler meg ikke som de damene jeg så i den serien, topp til tå i lær, sort og litt hard sminke, hele tiden rock n roll osv.

Ofte snakker typen om den tvserien, og liksom sier til meg "du må se på den serien, og rocke deg opp litt, den er sååå dritkul, du vil bli såå kul, det er masse deilige damer der" osv osv. Selv har han både piercinger og tatoveringer, og kler seg rocka også.

Men det er vel ikke slik det skal være? Når jeg sier "du liker meg vel for den jeg er og, eller?" så er han raskt ute med å bekrefte, men jeg bare liker ikke det han driver med, dytter meg over på å bli noen jeg ikke føler at jeg er..

Anonym poster: 03fedfef62de64729956603617b7795f

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Hjelp.. hvor gamle er dere? Kanskje du kan forlange at han kler seg som "Game of Thrones"!

Skrevet (endret)

Jeg elsker SOA og syns selv at damene der har en røff klesstil, dog jeg ikke kler meg slik selv. Forstår ikke helt hva han tenker å oppnå med å si slikt til deg, det ble litt feil.

Mye av stilen der er jo pga settingen. Svart bh under netting bluse, og ganske utringa og til tider white trash style. Hadde ikke passa inn så godt her, men i en bad ass mc gjeng er det noe annet.....

Endret av -Ishtar-
Skrevet

Han er 37, og jeg 26..

Anonym poster: 8bad1bd6510b81e8d2b73b1e0dd7c538

Gjest Ikkekul
Skrevet

Minner meg om exen min som skulle ha meg til å ta piercinger i både bryster og vagina!! Er en grunn til at han er en ex

Skrevet

Han er 37, og jeg 26..

Anonym poster: 8bad1bd6510b81e8d2b73b1e0dd7c538

Drit i hva han synes om din stil. Han er 11 år eldre, og burde ha vokst i fra de dillene der. Kanskje en grunn til at han har funnet en dame som er såpass mye yngre?

Ikke la noen kue deg, herse med deg, bruke dårlig hersketeknikk, rakke ned på deg, gi tvetydige meldinger, osv. I hvert fall ikke en du velger å ha et forhold til.

Du må sette grenser rundt ditt eget liv og hva som er OK og ikke. Om du ikke gjør det får du ingen respekt og folk uten sans kommer til å vade over deg.

For å være ærlig så høres han ikke ut som et kupp, denne karen. Hva gjør han for å tilpasse seg deg?

Skrevet

Ser også på SOA, fordi det er en bra serie. Har ellers ingenting til overs for kriminelle mc-gjenger eller bikers generelt. Her vil kona at jeg skal få meg mc, og greier. Men, det er overhode ikke slik jeg er.

Bare vær deg selv, du, og ikke la deg "presse" til å bli noe du ikke er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...