Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle venner og venninner har forhold, til slutt fikk også jeg meg kjæreste.

En del av venninnene mine reagerer på at jeg ofte kjøper noe til kjæresten min, jeg handler bare på ebay for det er der de kuleste tingene er, til overkommelige priser for meg som er jobbsøkende for tiden.

Ofte kommer jeg over noe artig og kjøper det til kjæresten, av og til så ofte som en gang i uka får han noe. Det er ikke dyre ting, snakk om 2-5 dollar, og gratis frakt :)

Venninnene mine reagerer fordi jeg gir for mye gaver for ofte, og de sier jeg burde la være. Men jeg har lyst, fordi jeg ser hvor glad han blir!

Han kjøper ikke gaver i retur annet enn til merkedager, og jeg har aldri forventet noen fra ham heller, så det betyr ikke noe. I stede er han flink til å ta meg med ut og spise, spandere kino, kjøpe mat til oss når jeg er hos ham, og låne meg penger når feks bilen ryker akutt over natta.

Jeg synes vi har et forhold hvor vi er flinke til å glede den andre, uten forventninger eller sure miner fordi det og det ikke blir gjort.

Kan vi ikke få ha det slik, da?

Anonym poster: 3a082305bb10b4d8c020c802d4a043f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Sånn har vi det. :)

Gjest tarandus
Skrevet

Alle må vel kunne få ha det som de vil, så lenge de har råd til hyppig gavekjøp og passer på slik at partneren ikke blir "bortskjemt" og alltid forventer noe. Selv forstår jeg ikke hvorfor folk handler så hyppig til hverandre, for jeg har helt andre verdier som betyr noe enn gaver og kjøpte dingser. En hyggelig lapp, en klem, gjøre noe sammen.... er mye viktigere - for meg.

Skrevet

Så lenge det føles riktig for dere, ville jeg ikke ha sluttet med det. :) Noen viser kjærlighet ved å gi gaver og det er helt greit! :D

Skrevet

Høres bare koselig ut det :)

Skrevet

drit i vennene dine. om det funker for dere så funker det for dere. har ingenting å si hva de mener.

Skrevet

Det er ingenting galt med å gi noe fordi en har lyst til å glede kjæresten.

Og han gir jo selv ved å ta deg med ut, så dere gir jo begge to.

Så lenge han ikke er av den typen som tar i mot og lar det skure og gå for resten så ser jeg ikke problemet til vennene dine.

Skrevet

Ikke bry deg om hva vennene dine sier. Har du lyst til å gi gaver, så gjør du det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...