AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg kjøpte en veske i juli i år. Det endte opp med at jeg ombestemte meg etter ett par dager og fikk byttet den mot en annen dyrere veske i samme butikk noen dager senere. Nå har glidelåsen på veska gått i stykker. Du vet, når du prøver å dra igjen glidelåsen så lukker den seg ikke. Veldig irriterende. Har prøvd å fikse den. Veska var i mine øyne dyr ( nesten 500 kroner) men jeg har jo ikke noe kvittering eller en skikkelig transaksjon å vise til siden jeg byttet. Vil ikke dette da gå under reklamasjon eller er det ikke vits i å prøve engang? Hadde vært fint om vesken holdt litt lengre enn bare knappe 4 måneder når den kostet såpass (første gangen jeg kjøper ei så dyr vekse, typisk min flaks!) Anonym poster: 8056d5db812c035444997e60d5cba3bf
Chloe- Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Du skal ha fått kvittering selv på et bytte. Er du helt sikker på at du ikke fikk det?
kaprifolen Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 I "min" butikk får du ikke noe uten kvittering, kontoutskrift eller annet kjøpsbevis. Deg er din plikt å bevise kjøpet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå