Gå til innhold

Bleier som lekker om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jenta vår på 21 mnd har de siste par ukene tisset gjennom bleien om natten, alltid foran på magen. Søkkvåt pysj, seng osv. Har prøvd å kjøpe en størrelse større bleier, men det hjelper ikke nevneverdig, de er helt gjennomvåte de også. Tror litt av problemet er at hun sover på magen, med bena under seg, og det derfor lekker fremme. Noen som har opplevd det samme og har tips til noe som kan hjelpe? :)

Endret av Rosebud
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min son hade också problem med blöjor som läckte.

En storlek var för liten och höll inte kvar vätskan, en annan satt för lös och så vidare. Problemet är inte blöjan eller sovställningen utan att de dricker för mycket innan sängdags. Vi frågade om råd på hälsostationen och fick rådet att begränsa det han drack innan sängdags.

Vi slutade med välling, och passade på hur mycket han drack innan sängdags - det hjälpte.

Skrevet

Takk for svar! Det kan vi prøve - hun drikker mye vann hele dagen, så vi kan prøve å gi litt mindre om kvelden før leggetid :)

Skrevet

Jeg har hørt at billig bleiene til Coop holder mye bedre på urin enn andre merker.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Mye bedre er nok litt langt å dra det. Det er ikke vår erfaring her i huset. Her skjer det omtrent like mange uhell med Coop sine bleier som med Up& Go.

Gjest nybegynneren
Skrevet

Prøv first price maxi + bleiene.

Disse bruker jeg som nattbleie på gutten min på godt over to år.

Eneste bleia som holder gjennom natta her i huset.

Skrevet

Vi måtte gå fra både libero og pampers til rema1000 sine. Så ble det slutt på lekkasjene. Samme med førstemann, vi måtte bytte litt på merkene ettersom barnet vokste.

Skrevet

Ja her er det å bytte merker samt kanskje også str som hjelper. Vi måtte ha egne "nattbleier" for vår unge et par mnd. Lykke til :)

Anonym poster: 6d9ac14c934e42f4399617acf5923ce1

Skrevet

Hva med å bruke en brillebukse? Det er jo sånne de ha utenpå tøybleier for å holde de på plass. Kanskje det ikke lekker like fort om bleien sitter litt mer fast enn i en pysj?

Anonym poster: f8c48d80768340a44d8c499a83186e84

Skrevet

Takk for gode tips :) Har prøvd noen ulike merker, men ser at det er flere som er nevnt her som ikke har blitt testet enda - det skal vi gjøre nå! Har aldri hørt om brillebukse, men da skal jeg google litt og se om det kan være noe.

Skrevet

Hos oss var landlord bleiene eneste som holdt tørt om natten. Men så endret rema bleiene sine og gjorde de tynnere så vi har fortsatt problemet, men rema bleiene er bedre enn f.eks libero. Greit å ha en truse på utsiden så bleia sitter tettere på kroppen. Uten truse kan bleia lett dra seg nedover. Det er min erfaring iallefall :) lykke til, håper dere finner en løsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...