:-) anna Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Min snart tre år gamle sønn skulle synge til meg i dag tidlig. "Når trollmor har lagt sine HELVETE troll...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, og det er mer der det kommer fra. De er helt utrolige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. februar 2004 #5 Del Skrevet 29. februar 2004 Den var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virra Skrevet 29. februar 2004 #6 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er bra! Min sønn på 3 brant seg i dag og sa "fanen" :oops: Hos meg trengs det skjerpings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 Knallbra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 29. februar 2004 #8 Del Skrevet 29. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #9 Del Skrevet 29. februar 2004 Seksåringen min er av og til med på trening. Da sitter han på et barnerom, med tilsyn. Sist vi var der var ikke damen kommet, men siden han er så stor og så godt kjent med alle sa jeg at jeg bare gikk så kunne han heller hente meg hvis det var noe. Damen må selvsagt vite hvor på huset jeg trener mens han er hos henne, så jeg spurte min sønn: da går jeg, husk å si til damen hvor jeg er da...? Hvorpå han kontant svarte: Ja, du skal vel på shopping, det er jo bare det damer duger til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hailie Skrevet 29. februar 2004 #10 Del Skrevet 29. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 29. februar 2004 #11 Del Skrevet 29. februar 2004 Herlige unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #12 Del Skrevet 29. februar 2004 , Tex! hvor har han det fra mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #13 Del Skrevet 29. februar 2004 ' date=' Tex! hvor har han det fra mon tro? [/quote'] Ja, vet du, det lurer jeg også på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #14 Del Skrevet 29. februar 2004 Du får skylde på barnehagen da................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #15 Del Skrevet 29. februar 2004 Du får skylde på barnehagen da................. ha ha ha da han gikk i barnehagen, hvem jobbet med han hele dagen, jo mamma.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #16 Del Skrevet 29. februar 2004 Hehe Sånn kan det gå. Vi hadde en pjokk på 5 i barnehagen som begynte å gråte da vi serverte pizza på avdelingen. Han ville ikke si hva det var, men fikk dratt det ut av han til slutt. Han sa: "Jej likej baje jemmelaget pizza." Jeg sa: "Jammen den er jo hjemmelaget. Vi har jo laget den sammen." Han sa: "Nei, den ej ikke jemmelaget, den ej laget hej i bajnehagen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #17 Del Skrevet 29. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #18 Del Skrevet 1. mars 2004 Noe så utrolig herlig de får seg til å si! Latterkrampe på morgenen det der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica 73 Skrevet 1. mars 2004 #19 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Har en jente på 9 og gutt på 5 år. Vi tok drosje til byn en dag da min sønn kommenterte. Mamma???? mannen (drosjesjåføren) har noe oppi hode. Jeg prøvde jo selv sagt å avlede, noe som slett ikke var enkelt da han var svært opptatt av hva drosjesjåføren hadde i/på hode. Så ble det helt stille i bilen en stund da min sønn plutselig utbrøt....... Mamma han har jo ingen hår på hode og er helt skallet. uff, gjett om jeg skjemtes, men har ledd mye av dette her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 1. mars 2004 #20 Del Skrevet 1. mars 2004 så søte de er!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå