Gå til innhold

Hvor stor er stor?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest noen innlegg om penisstørrelse. Mange sier at den bør være passe stor... Noen forteller hvor små pi... de har,og at den ikke må være for stor. Men ingen har skrevet hvor stor en penis er i erigert tilstand før den er "stor"???

Er selv sammen med en mann som har ca "størrelse" 20 cm i erigert tilstand, og synes den er stor (og DEILIG). Hva synes dere? Hvor stor må den være før den er STOR??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg personlig synes at når den er over 20-21 cm så begynner den å bli for lang.

Men for meg er det tykkelsen som har størst betydning.

Hvis den er tynn så gir ikke det samme nytelsen for meg.

Den beste jeg har hatt kan jeg tenke meg var en ca 14 i omkrets og ca 19-20 lang.

Det hadde selvfølgelig også med måten den ble brukt på.

Men rent størelse messig var den helt perfekt for meg.

Men siden vi jenter er forskjellig så kan den være for stor eller for liten for andre..

Vi er jo alle forskjellige..

Klem fra meg

• 19 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 2002-5-30 den 23.40):

Har lest noen innlegg om penisstørrelse. Mange sier at den bør være passe stor... Noen forteller hvor små pi... de har,og at den ikke må være for stor. Men ingen har skrevet hvor stor en penis er i erigert tilstand før den er "stor"???

Er selv sammen med en mann som har ca "størrelse" 20 cm i erigert tilstand, og synes den er stor (og DEILIG). Hva synes dere? Hvor stor må den være før den er STOR??

Først må den bestå dorulltesten 

Er den som en reke?

Anonymkode: f7d40...4d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Først må den bestå dorulltesten 

Er den som en reke?

Anonymkode: f7d40...4d6

19 år senere og denne brukeren er ikke lenger på KG. Du burde spart festlighetene til en mer aktuell størrelsestråd. 

Anonymkode: 9c18e...a23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stor er stor.

Anonymkode: a1f7a...101

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...