Linkas Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har da klart det store... Kompisen til broren min. Trenger jeg si mer? Vel, det har seg slik. Jeg var enda sammen med exn, og vi var på besøk hos broren min. Der fikk jeg vite at vi skulle på fest til nevnte kompis. Greit det, da jeg har kjent fyren siden vi gikk på barneskola(og allerede da var litt betatt), og han er en av de jeg prater mye med. Vi ankom, og festen gikk som fester bruker. Hæla i taket og en russerlue på rundgang. Etter den festen dukket han ofte opp i drømmene mine, men jeg tenkte ikke så mye over det. Noen mnd senere ble det slutt med kjæresten, og drømmene gikk mer over på han andre igjen(merkelig nok ) Nå har det gått ca 6 mnd siden sist jeg var på besøk hos broren min, og for ikke lenge siden var jeg der igjen. Siden sist hadde jeg snakket med dama til broren min om dette med kompisen, og hun var virkelig i spleisehumør med tanke på det.Vi havnet igjen på fest hos nevnte kompis, og det var skikkelig koselig. Pratet med han som ikke no, selv om pulsen var rundt 1000 og jeg nært satt å skalv i sofaen. Hadde man hatt nerver, hadde jeg sagt noe, men så langt kom man ikke. Ut på byen dro man, holdt meg nær han så ofte som jeg fikk til Jada, typisk stalker-tendenser, men hva skal ei singel desperat jente gjøre? Vi havna på en uteplass, men der mistet jeg han av syne. Fant senere ut at han hadde gått videre til en annen plass, til både min og dama til broren min sin store skuffelse.. Var noen som flørtet med meg, og jeg tilbake, men fikk ikke han ut av tankene. Så det jeg lurer på er, skal jeg ta sjansen å fortelle det til han, å risikere å drite meg fullstendig ut? Og isåfall, hvordan er det best og ta kontakt? Evt hva bør jeg IKKE gjøre? Tips tas imot med takk fra en små frustrert (og litt oppgitt) nordlenning...
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ville sett det litt an. Prøvd å tilnærme meg han ganske uskyldig i starten ved normal samtale helst IRL. Hvis du ikke har mulighet, prøv å snakke med han på facebook. Tror kanskje ikke det er helt heldig å fortelle hele greia før du har prøvd å flørte litt i det minste. Se an reaksjonen hans litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå