MiniFrue Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg synes selv jeg har for store lår.. Jeg jogger en del men har dere noen tips til hvilke ovleser jeg burde gjore for å mindre lår? Evt hva jeg ikke burde spise Er ca 1.68 og veier i underkant av 65 kg
orgus Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Er ingen øvelser som gjør at du kan punktforbrenne på akkurat lårene, så hvis det er kun vektnedgang / fettforbrenning du er ute etter så er det den gode gamle oppskriften på å forbrenne mer enn man putter inn. Av trening så vil jo hard cardio, løping og intervall feks være et bra tips
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Du spør om noe annet enn det tittelen på innlegget tilsier. Hva vil du? Trene lårene, eller slanke deg? Du kan ikke punktforbrenne fett. Du får ikke mindre lår av å trene lår. Du kan stramme opp lårene om du trener styrke på lår, samtidig som du slanker deg generellt. Vil du slanke deg, tren mer, spis sunnere, og innta mindre kalorier (ikke nødvendigvis mindre mat...). Vil du trene lår, tren knebøy/frontbøy, markløft, utfall, osv. Anonym poster: 1918127fc9f7c2fca2173fcb44dfc5a5
Supraspinatus Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg svarer etter trådtittelen jeg. Knebøy! Jenter får ikke svære muskuløse lår med mindre de er genetisk disponert eller bruker ulovlige preparater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå