Gå til innhold

Menn som danser på byn, sexy or not ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner, hva synes dere om menn som danser på byn og har rytme i kroppen. Er dette tiltrekkende eller har det ingenting å si ?

Hva er mest tiltrekkende, en mann som sitter på sofaen å glor ut på alle andre danse og bare sitter å prøver å se kul ut eller en som deltar på dansegulvet og har det gøy og har rytme i kroppen ?

Menn som bare sitter å glor, er dette turn off ?

Anonym poster: 5902afa774ef2c01a0373a7962590aec

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Er ikke turn off med de som sitter og glor og ikke danser, altså.

Men veldig kult når en fyr er med og danser, og faktisk har noen moves :)

• Liker 1
Skrevet

Har han rytme, ja! Er han enten møkkfull eller rett og slett dårlig til å danse, kan han likesågreit bare sitte å glo.

• Liker 1
Skrevet

Menn som ikke danser er greit, så lenge de ikke regelrett glor på det som foregår på dansegulvet. Det er nokså ubehagelig å oppdage at noen sitter og nistirrer på deg... Selv synes jeg det beste er gutta som danser, mye bedre å kunne dra de med seg ut på gulvet og bevege seg litt! Mye lettere å komme i kontakt med folk også, synes jeg. Danse litt, snakke litt, eventuelt sette seg, kanskje danse litt til... :)

• Liker 1
Skrevet

Gutter som danser er jo kjempegøy! :laugh:

Skrevet (endret)

For guds skyld, ikke dans. Synes det er totalt turn-off med menn som danser, så sant det ikke dreier seg om en sønn som danser swing med mora si for å glede henne.

Det holder lenge om dere nikker svakt med hodet, eller vipper lett med foten til en bra låt. Funker også med litt tromming mot bordet/bardisken om markeringene sitter presist.

Vil forresten påpeke at hovedinnlegget var fryktelig tendensiøst formulert. Helt åpenbart at det er en fjollete danseløve av den mannlige sorten som skriver.

Endret av ElectricScum
  • Liker 2
Skrevet

Menn som danser, rytme eller ei, er kjempekoselig^^, Har de rytme= hot. Har de ikke det så viser det at de ikke tar seg selv så himla selvhøytidelig = hot.

Win win egentlig:)

Men sånne møkerfulle hofte-jukkere kan egentlig bare gå hjem å legge seg :fnise:

• Liker 6
Skrevet

For guds skyld, ikke dans. Synes det er totalt turn-off med menn som danser, så sant det ikke dreier seg om en sønn som danser swing med mora si for å glede henne.

Det holder lenge om dere nikker svakt med hodet, eller vipper lett med foten til en bra låt. Funker også med litt tromming mot bordet/bardisken om markeringene sitter presist.

Vil forresten påpeke at hovedinnlegget var fryktelig tendensiøst formulert. Helt åpenbart at det er en fjollete danseløve av den mannlige sorten som skriver.

hehe, var dette ironi eller what ?

Skrevet

Jeg syns det er gøy hvis han danser morsomt.

Syns ikke det er hot med sånne latinomenn som vrikker på hoftene og sikler.

Morsomme gutter som ikke er redd for å drite seg litt ut derimot :)

Anonym poster: 430fb71b31bf02ae30580b82cbb1539b

Skrevet

Hva med en som ikke tar det så nøye og gjør det han har lyst til?

Syns det er ganske sexy jeg...

• Liker 2
Skrevet

Menn som danser, rytme eller ei, er kjempekoselig^^, Har de rytme= hot. Har de ikke det så viser det at de ikke tar seg selv så himla selvhøytidelig = hot.

Win win egentlig:)

Men sånne møkerfulle hofte-jukkere kan egentlig bare gå hjem å legge seg :fnise:

"Hofte-jukkere" LOL

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Menn som tror de kan danse, men virkelig ikke kan det er turn-off. Menn som danser bare fordi de syns det er gøy, enten de kan eller ikke, er turn-on.

Dessverre er det alt for mange av den første kategorien ute på byen ;)

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg danser slik som dette, er det sexy?

• Liker 1
Skrevet

hehe, var dette ironi eller what ?

På ingen måte. Bare litt satt på spissen :D Jeg digger ikke karer som danser. Sånn er det med den saken.

Gjest winston
Skrevet

Helt enig i dette.

Særlig om de danser latinamerikanske danser o.l. , da blir jeg skikkelig dårlig.

Skrevet

Setter en pluss på de som danser OG som inviterer meg med i dansen. Beste sjekketrikset

Anonym poster: 5cb85450d6974bbfbf99206316e96fa0

Skrevet

Jeg synes det er kjempeturn-on med menn som tør å danse på byen. Selvfølgelig, disse eklingene som kun er ute etter å jukke og beføle, de kan komme seg bort fra meg, det gidder jeg ikke. Men de som har rytme, eller bare danser for å ha det gøy, de er kule! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...