Gå til innhold

Møter meg selv i døren - hater utroskap, frister å innlede et forhold til en mann med dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid foraktet de som er utro. Spiller ingen rolle hvilket kjønn, synes det er dårlig gjort både av den personen som er i et forhold og som er utro og den personen som er sammen med en opptatt mann/kvinne.

Og nå møter jeg meg selv i døren så det hyler etter. Jeg havnet dessverre i seng med en bekjent for en tid tilbake. Han har samboer. Jeg kan kun skylde på alkohol og at jeg var sulteforet på opp merksomhet og nærhet. Vi møttes et par ganger etter det før jeg sa jeg ikke hadde samvittighet til å møtes mer. Han har tatt kontakt jevnlig siden da, men jeg har sagt nei hver gang. Men samtidig savner jeg sex og kroppskontakt og har ikke funnet noen annen. Vet ikke helt hvordan man finner en kun for sex, det eneste jeg har klart å få til er noen ons som ikke har blitt til noe mer.

Så nå frister det mer og mer å si ja til å treffe han. Savner sex, nærhet og at noen sier pene ting til meg. Det vil kun være sex, deilig og ukomplisert sex. Ikke noe mer. Jeg vet det er galt overfor samboeren hans, men jeg skyver det fra meg. Jeg kjenner henne ikke, det er hans ansvar osv. Jeg vet det bare er tull, selvsagt har jeg ansvar. Men som sagt, jeg merker jeg blir mer og mer fristet og argumentene for å gjøre det begynner å få overtaker på argumentene for å ikke gjøre det. Shit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighet savner de fleste av oss. Men du vet at dette ikke er kjærlighet...

Anonym poster: 50266d47e3150fc5634dcc2dbff959e0

• Liker 5
Skrevet

Det er jo ikke du som er utro, men moralsk sett er det vel ikke riktig uansett. Du kan ikke få noe annet ut av det her enn sex og sniking rundt hushjørnene, hvis han ikke gir klare signaler om at han har tenkt å gå fra samboeren sin. Sniking kan sikkert være spennende en stund, men slitsomt i det lange løp?

Når det er sagt, synes jeg utro mannfolk er veldig lite tiltrekkende. Men hvis det tiltrekker deg, så kjør på. Bare pass på så du ikke får følelser for ham.

Anonym poster: e5ebb7f617556c71d4316d0a54fb9e13

• Liker 2
Skrevet

Kjærlighet savner de fleste av oss. Men du vet at dette ikke er kjærlighet...

Anonym poster: 50266d47e3150fc5634dcc2dbff959e0

Det er akkurat det at jeg savner ikke kjærlighet, det ville jeg aldri søke hos han. Jeg savner sex. Enkel, ukomplisert, deilig sex. Og det vet jeg at han kan gi.

Skrevet

Ta deg sammen, du ødelegger for så mange ved å bevisst være medvirkende til utroskap! Dra heller ut å finn drømmemannen, en som faktisk elsker deg og vil være sammen med bare deg. En som kan gi deg all den kjærligheten, nærheten og oppmerksomheten som du fortjener.

Anonym poster: fb450ef705fd6529033a403f98b14d7b

• Liker 4
Skrevet

Og forresten, man kan ikke skylde på fyll. Mister du all moral og karakter i fylla, bør du heller passe på å ikke drikke så mye. Evt. ta på deg ansvaret for det du gjør.

• Liker 4
Skrevet

Dersom du savner sex, så skaff deg et ons, en prostituert eller en SINGEL pulekompiss.. Er det mulig å være så egoistisk?!

• Liker 2
Skrevet

Det er akkurat det at jeg savner ikke kjærlighet, det ville jeg aldri søke hos han. Jeg savner sex. Enkel, ukomplisert, deilig sex. Og det vet jeg at han kan gi.

Og det kan ikke andre single menn gi deg? :klo:

• Liker 1
Skrevet

er det noe i ditt nåværende forhold som ikke fungerer særlig bra da kanskje? det er mange grunner til utroskap.. kan være greit å tenke over hvilke konsekvenser dette vil ha for deg og andre... noen ganger kan det også være en del av en løsrivelsesprossess dersom man tenker gå ut av et forhold som ikke er så posetivt og givende også.. og av og til ER gresset grønnere på andre siden... uten at dette er nen oppfordring.! liker overhode ikke utroskap..men det er jo som regel et tegn på at noe ikke er som det burde være i nåværende forhold...

kanskje greit å tenke litt over sånne ting når du skal veie for og imot...?

Anonym poster: 8bdb5a53534123f796b081d67ab64414

Skrevet

Det er jo ikke du som er utro, men moralsk sett er det vel ikke riktig uansett. Du kan ikke få noe annet ut av det her enn sex og sniking rundt hushjørnene, hvis han ikke gir klare signaler om at han har tenkt å gå fra samboeren sin. Sniking kan sikkert være spennende en stund, men slitsomt i det lange løp?

Når det er sagt, synes jeg utro mannfolk er veldig lite tiltrekkende. Men hvis det tiltrekker deg, så kjør på. Bare pass på så du ikke får følelser for ham.

Uten at det har noe med saken å gjøre (verken på den ene eller andre måten), jeg ønsker overhode ikke at han går fra samboeren sin. Jeg er ikke forelsket i han og kunne ikke tenke meg å være sammen med han (ville ikke stolt et sekund på han - vet det høres dobbelmoralskt ut når det kommer fra meg, men sånn er det).

Vil ikke få følelser for han, kjenner han for godt til det. Kun snakk om sex. Og jeg vet jeg ikke burde, vet det så indelig godt. Og jeg forakter meg selv for at jeg faktisk vurderer å gjør det.

ts

Skrevet

(...) Og jeg forakter meg selv for at jeg faktisk vurderer å gjør det.

ts

Og det har du all grunn til.

• Liker 2
Skrevet

Jo, det kan noen sikkert gjøre. Men jeg har ikke funnet noen. Kun et par stk som kun forble ons og ikke noe mer. En kunne ikke jeg tenke meg å treffe igjen og han jeg kunne tenke meg å ha som knullekompis ønsket ikke det. Jeg er alene med barn og de få gangene jeg er alene hadde det vært greit med en fyr jeg kunne treffe en liten stund for sex. Kun det.

ts

Skrevet

Alle veit jo det at for single kvinner så tenner man bare på de mennene som andre også vil ha. Det er det man blir kåt av. Dette her har jo forundret meg i alle år, og det virker nesten mer overraskende at det fremdeles overraskes over kvinnelig atferd?

• Liker 1
Skrevet

Jo, det kan noen sikkert gjøre. Men jeg har ikke funnet noen. Kun et par stk som kun forble ons og ikke noe mer. En kunne ikke jeg tenke meg å treffe igjen og han jeg kunne tenke meg å ha som knullekompis ønsket ikke det. Jeg er alene med barn og de få gangene jeg er alene hadde det vært greit med en fyr jeg kunne treffe en liten stund for sex. Kun det.

ts

Hvor er faren til barnet ditt da? Er han også sammen med en annen dame?

• Liker 1
Skrevet

Ukomplisert sex med en mann som er opptatt? Recipe for disaster.. Det vil være betydelig mindre fare for komplikasjoner dersom du finner deg en singel sengekompis.

• Liker 2
Skrevet

nei DU er altså singel? og Han har kjæreste...?

er det dette som gjør det litt attraktivt tenker du? litt forbidden fruit..?

vel, på sikt vil det muligens oppstå noen følelser og da virker dette komplisert ut nok. hvis det Kun er for sexen så kan du helt sikkert klare å sjekke opp noen single... men er du derimot veldig tiltrukket av han følelsesmessig så blir det værre...

tror ikke du får pluss-poeng på karmakontoen, men ser kanskje noen stjerner på veien :wow:

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Jeg ble skilt fra faren til barna min for over 3 år siden.

ts

Skrevet

hva har det med saken og gjøre? og hvordan vet du at det er en "far til barnet"?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Jeg ble skilt fra faren til barna min for over 3 år siden.

ts

Da høres det ut som du er en skilt kvinne som ønsker sex. Hvorfor ikke gå etter andre skilte mennesker i stedet for å forsøke å gjøre flere mennesker skilt?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...