Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor dette innlegget hører hjemme. men setter det her.

mennesker som er syk av mesunnelse når noen har mye penger,får gaver,reiser på turer etc. hvorfor ?

Det er ofte mesunnelse på både venner familie og søsken. hordan er dere oppdradd,hvordan overfører dere denne mesunnelsen videre til deres barn?

jeg mener ikke at jeg ikke kunne tenke meg reise,penger eller slike ting,men jeg blir ikke syk av at andre får dette. jeg blir heller glad og ønsker å høre om turen,se bilder eller glede meg over hva dem har kjøpt for pengene sine.

hvorfor blir noen mennesker syke og ofrer alt for å ødelegge for andre når dem er mesulig og sjalu på søsken etc..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blir ikke du misunnelig?

Skrevet

vet ikke hvor dette innlegget hører hjemme. men setter det her.

mennesker som er syk av mesunnelse når noen har mye penger,får gaver,reiser på turer etc. hvorfor ?

Det er ofte mesunnelse på både venner familie og søsken. hordan er dere oppdradd,hvordan overfører dere denne mesunnelsen videre til deres barn?

jeg mener ikke at jeg ikke kunne tenke meg reise,penger eller slike ting,men jeg blir ikke syk av at andre får dette. jeg blir heller glad og ønsker å høre om turen,se bilder eller glede meg over hva dem har kjøpt for pengene sine.

hvorfor blir noen mennesker syke og ofrer alt for å ødelegge for andre når dem er mesulig og sjalu på søsken etc..?

Folk er forskjellig. Noen ønsker seg det andre har men gleder seg på deres vegne, noen vil ta godene fra andre. Jeg tror det har med graden av egoisme å gjøre. Og da kan man jo spørre seg hvordan et menneske blir egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...