AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Det er sikkert normalt, men akkurat nå sliter jeg så fælt. Har jeg gjort det rette? kommer jeg til å finne en som passer bedre? Men aller mest tenker jeg på hva han gjør på nå og hvem han er med..huff, ser for meg bilder av han og en annen dame. Sliter Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384
Hapa Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Det er sikkert normalt, men akkurat nå sliter jeg så fælt. Har jeg gjort det rette? kommer jeg til å finne en som passer bedre? Men aller mest tenker jeg på hva han gjør på nå og hvem han er med..huff, ser for meg bilder av han og en annen dame. Sliter Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 Det var jo du som ga ham fyken så jeg skjønner ikke hvorfor bekymrer du deg for hva han driver med? Om han ønsker å ha seg med ei annen dame så er jo det hans fulle rett siden dere ikke er sammen lenger fordi DU slo opp... 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Det var jo du som ga ham fyken så jeg skjønner ikke hvorfor bekymrer du deg for hva han driver med? Om han ønsker å ha seg med ei annen dame så er jo det hans fulle rett siden dere ikke er sammen lenger fordi DU slo opp... Jeg vet jo det. Det var ikke med lett hjerte jeg gjorde dette, og det er derfor jeg sliter også da... Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 1
Hapa Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg vet jo det. Det var ikke med lett hjerte jeg gjorde dette, og det er derfor jeg sliter også da... Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 Hvis det var så fryktelig vanskelig å gjøre det så skjønner jeg ikke helt hvorfor du slo opp, men nå kjenner ikke jeg situasjonen din/deres og hva som førte til bruddet... Tiden leger alle sår... 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Hvis det var så fryktelig vanskelig å gjøre det så skjønner jeg ikke helt hvorfor du slo opp, men nå kjenner ikke jeg situasjonen din/deres og hva som førte til bruddet... Tiden leger alle sår... Av og til er det vel slik, at en elsker noen men ikke kan leve med dem. Han hadde noen egenskaper jeg ikke kunne svelge, så da ble det sånn. Blant annet et veldig firkantet syn på verden, syntes "alle" var idioter..for å ta noen eksempler. Mine venner opplevde ham som veldig arrogant og lite sjarmerende..og jeg ser hva de mente for å si det sånn.. Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 1
Kamikatze Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Så da er det ikke for hans del, men for at du synes synd på den stakkars jenta? Så nobelt av deg. Lykke til videre. 1
Hapa Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Av og til er det vel slik, at en elsker noen men ikke kan leve med dem. Han hadde noen egenskaper jeg ikke kunne svelge, så da ble det sånn. Blant annet et veldig firkantet syn på verden, syntes "alle" var idioter..for å ta noen eksempler. Mine venner opplevde ham som veldig arrogant og lite sjarmerende..og jeg ser hva de mente for å si det sånn.. Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 "Mine venner opplevde ham som veldig arrogant og lite sjarmerende..og jeg ser hva de mente for å si det sånn.." Høres ikke ut som en beskrivelse av en du elsker men.... men jeg mener ikke å være vrang!! Du kommer over det etterhvert. Lykke til!! 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Så da er det ikke for hans del, men for at du synes synd på den stakkars jenta? Så nobelt av deg. Lykke til videre. Hæ? Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 2
Gjest anonym Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Av og til er det vel slik, at en elsker noen men ikke kan leve med dem. Han hadde noen egenskaper jeg ikke kunne svelge, så da ble det sånn. Blant annet et veldig firkantet syn på verden, syntes "alle" var idioter..for å ta noen eksempler. Mine venner opplevde ham som veldig arrogant og lite sjarmerende..og jeg ser hva de mente for å si det sånn.. Anonym poster: 0cc1872d54372f021677a8bac4565384 Du slo opp fordi vennene dine opplevde han på en spesiell måte? Og du påstår at du elsker han?
Gud Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Siden du sikkert har knust hjertet hans ligger han vel heller hjemme på sofaen og synes synd på seg selv. Å fly ute og ha det gøy er vel ikke det første man tenker på i en slik situasjon.
Gjest annemor30 Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Dette var vel noe du hadde tenkt litt på før du gjorde det eller? Finn frem igjen de argumentene du hadde da:-)
Gjest Maloo Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Det var jo du som ga ham fyken så jeg skjønner ikke hvorfor bekymrer du deg for hva han driver med? Om han ønsker å ha seg med ei annen dame så er jo det hans fulle rett siden dere ikke er sammen lenger fordi DU slo opp... Dersom han har serg med en annen dame dagen eller et par dager etter at de fortsatt var sammen så har hun sannelig gjort det rette å slå opp med ham. Da kan ikke forholdet ha stukket særlig dypt.
Gjest funday Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg gikk og var skikkelig ute av meg i flere uker etter at jeg slo opp med eksen, men den dag i dag er jeg veldig glad jeg stod på mitt og ikke gikk tilbake til ham Ikke la deg blende av at du føler deg ensom og at det er rart å være singel. Dette handler om deg ikke han. Gi det litt tid! 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Det er klart et brudd kan oppleves som trist og vanskelig selv om man var den som tok initiativet til å ende forholdet! Gi det tid. Mye av sorgen man opplever etter brudd tror jeg har å gjøre med at man for det første er VANT til å ha noen ved sin side hele tiden, og for det andre at man er REDD for å ende opp alene og ikke finne noen ny. Og som kjent skal man ikke la (u)vaner og irrasjonelle redsler styre livet. Gi deg selv lov til å sørge, men sett av litt tid til å distrahere deg selv også, og gjør noe hyggelig. Det kommer til å gå over, og snart vil du se hele greia i et rasjonelt lys. Og en vakker dag dukker plutselig drømmemannen opp også... Anonym poster: 350fe70c0b78c2a9d77a4cd47c6c1201 2
Gjest winston Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet hvordan du har det, og de som ikke skjønner at man kan gjøre det slutt med en man elsker har ikke levd særlig lenge. Å leve i en endeløs berg- og dalbane er utrolig slitsomt, og noe jeg ikke orker resten av livet.. Jeg måtte kutte all kontakt og få tankene over på andre. Funker for meg, selv om jeg får tilbakefall innimellom.
hermoine Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 Var jo trist når jeg slo opp med eksen også. Men vi hadde jo ikke noe bra forhold. Det var bare så uvant å være singel igjen... kanskje det bare er uvant for deg også. Man føler seg plutselig så ensom. Du får bare ta tida til hjelp! 1
Gjest myr Skrevet 22. oktober 2012 #18 Skrevet 22. oktober 2012 Eksen min har like mye kjærlighetssorg som meg.. Selv om det var han som ikke ville mer. Så helt normalt å føle på det selv om en er den som slår opp. Det var nok helg sikkert riktig og du kommer til å få det bedre. Etterhvert. Klem
Hapa Skrevet 22. oktober 2012 #19 Skrevet 22. oktober 2012 Dersom han har serg med en annen dame dagen eller et par dager etter at de fortsatt var sammen så har hun sannelig gjort det rette å slå opp med ham. Da kan ikke forholdet ha stukket særlig dypt. Du, det er jeg helt enig i! Mente bare å sette det på spissen, for det virket som hun ikke hadde tenkt så godt gjennom ting før hun ga ham fyken. Han er faktisk fri til å gjøre hva han vil, hvis hun ikke takler den tanken så burde hun kanskje ikke slått opp? Nå kan jeg ikke tenke meg at han faktisk hadde seg med ei annen dame så fort da, for han mistet kjæresten sin og har det sikkert fryktelig vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå