maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Hei, Jeg møtte for ca 2 mnd siden en gutt. I begynelsen var jeg bare sånn halvveis interessert men bestemte meg for å gi han en sjanse. Han var da ganske ivrig og vi var på noen dater. Etterhvert begynte jeg selvfølgelig å like han bedre og bedre, men jeg merker nå at interessen har avtatt fra hans side. Han svarer på meldinger og er med n jeg tar intiativ, men tar aldri kontakt selv lenger Jeg har begynt å falle for han, og er veldig lei meg for at det tydeligvis ikke går andre veien.... Dette har skedd med meg tidligere. Når jeg ikke er så keen er gutten veldig på, men når jeg begynner å like han er plutselig ikke interessen der lenger.. Hva skjer med det??
apekatt Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jaa, det har skjedd med meg. Etter at jeg forsto det så begynte jeg å ignorere han, og nå så er han plutselig interessert igjen. 1
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2012 Haha takk for tips! kanskje jeg også må gjøre det syns det er vanskelig å styre seg når jeg liker noen da! men jeg skal IKKE ta mer kontakt med han.... ahhhrgh
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2012 Og ett spøsmål til dere gutter: Hvorfor er dere slik???
Kamikatze Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Vi er ikke slik. Spør ham! Kanskje han var interessert og møtte motbør? Avvisninger og annet annulleres ikke av at du plutselig ombestemmer deg. Når han siden opplever at du viser tegn til interesse, tar det kanskje litt tid før det synker inn? Og idet han våger nye framstøt, har du gitt opp og gir ham nok en kald skulder. Dette er straffen for å spille spill. Nå vet han at du er ustabil, og stormer neppe frivillig ut i avgrunnen en tredje gang, om han ikke besitter varig svekkede sjelsevner. 3
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2012 Kanskje han bare fant ut at jeg ikke var det helt store likevel da ... men syns det er rart han sier han vil møtes igjen og er hyggelig når jeg tar kontakt men ikke tar intiativ selv lenger......... kan nå si fra i det minste!!!!!
mammamora90 Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Dette har jeg også merket meg. Dette er nok litt forskjellige årsaker til det. For min del (når jeg var yngre), så ble jeg veldig ivrig på å ta kontakt med de jeg var interessert i (hvis jeg hadde vært på date med dem vel og merke). Da var det vanskelig å IKKE ta kontakt fordi jeg kunne bli veldig betatt. Selvfølgelig blir jo dette merket av den andre, og da blir det fort en helt motsatt effekt av hva man egentlig ønsker. En person som er på vei til å falle for en, eller allerede har gjort det, og har problemer med å unngå å ta kontakt hver gang man ser den man liker pålogget på msn, facebook eller sende litt meldinger av og til blir fort oppfattet som masete og påtrengendes, hvis den andre personen ikke er helt der enda. Man faller jo ikke for noen man føler maser veldig på en, selv om man kanskje kunne ha gjort det om personen hadde klart å holde litt igjen til man selv var der. Om man føler noen bare er påtrengendes og masete, får man jo ikke tid til å "savne" personen eller kjenne på andre følelser rundt denne personen, bortsett fra det negative omkring masingen. Det fører til at den andre personen ikke tar noe særlig initiativ fordi han/hun ikke er interessert, og trekker seg bort. Det lureste du kan gjøre er å bare prøve å unngå å ta kontakt med ham på en stund, se om han kanskje tar kontakt selv etter noen dager, ei uke eller et eller annet sånnt. Gi han i hvertfall tid til å "savne" deg, er han interessert alikevell tar han kontakt igjen, hvis ikke så er verken du eller ham tjent med noe videre kontakt. 2
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2012 takk for tips! Jeg skal ikke ta mer kontakt! han har vert bortreist en uke og kommer tilbake i morgen. spennende å se om han tar kontakt, tviler egentlig litt da haha typisk!!!!
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Og ett spøsmål til dere gutter: Hvorfor er dere slik??? Det er for mye annet å være opptatt av.
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2012 Hva mener du med det steinar?
Leonaen Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Det er endel av menn sin trang til å jakte. Ingen mann vil ha dødt kjøtt levert på døra. Det er en del av spillet uansett om man liker det eller ikke.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Hva mener du med det steinar? Det er for mange muligheter i dagens samfunn. For mye annet å gjøre. Før hadde ikke folk noe annet å gjøre enn å stifte familie.
Gjest Summers Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Det er endel av menn sin trang til å jakte. Nei, det tror jeg ikke. Han hadde det nok ganske kjipt da TS ikke var interessert, det er ikke noe gøyere for oss enn for jenter. 1
Gjest BM2 Skrevet 21. oktober 2012 #14 Skrevet 21. oktober 2012 Og ett spøsmål til dere gutter: Hvorfor er dere slik??? Fordi dere forjener det... Eventuelt så er vi ikke slik, mens han er slik, eller du bare finner sånne som er slik eller eller eller.
maja8522 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg var ikke uinteressert, men mer likegyldig....men gikk med på å date han da..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #16 Skrevet 21. oktober 2012 takk for tips! Jeg skal ikke ta mer kontakt! han har vert bortreist en uke og kommer tilbake i morgen. spennende å se om han tar kontakt, tviler egentlig litt da haha typisk!!!! Eventuelt gi han litt tid, ta kontakt og nestegang dere treffes så spør du han rett ut. Jeg tror han fortsatt er interessert(bare ikke like mye som deg, men han kan jo bli det), jeg hadde i hvertfall ikke blitt med deg på aktiviteter om jeg ikke likte deg. Anonym poster: 2ae271d8b15f7a0ba0592506e97b349f 1
Pene sko... Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Hva skjer med det?? Når jeg først føler eller innser at jeg har blitt avvist på tross av min klare interesse, kommer jeg sjeldent krypene tilbake til hun som virket under middels interessert i begynnelsen. Om hun plutselig begynner å kontakte meg og ønsker flere dater, så vil jeg bare tenke at "han andre glapp visst", og jeg gidder ikke å være noens nummer to som stadig risikerer å bli byttet ut over en lav terskel. Nei takk, da finner jeg heller noen andre. Endret 21. oktober 2012 av Pene sko... 2
Genesis Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Når jeg først føler eller innser at jeg har blitt avvist på tross av min klare interesse, kommer jeg sjeldent krypene tilbake til hun som virket under middels interessert i begynnelsen. Om hun plutselig begynner å kontakte meg og ønsker flere dater, så vil jeg bare tenke at "han andre glapp visst", og jeg gidder ikke å være noens nummer to som stadig risikerer å bli byttet ut over en lav terskel. Nei takk, da finner jeg heller noen andre. på grunn av! Endret 21. oktober 2012 av Genesis
Pene sko... Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 på grunn av! Må jo vise interesse. Kan jo ikke bare stirre ut i luften og kikke på klokken. Blir de freaket ut av min interesse er de bare ikke interesserte nok. Da er det jo for så vidt greit å finne det ut med en gang. 2
Nysgjerrigmann Skrevet 21. oktober 2012 #20 Skrevet 21. oktober 2012 Det er ofte man er interessert i jenta i starten, og tar kontakt og initiativ og finner på ting. Men dersom jeg møter gjentatt likegyldighet og null interesse, gir til slutt interessen min seg, enten man blir deppa eller går videre... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå