Gå til innhold

Min mann og jeg krangler HVER søndag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med oss? Eller meg? Er dette normalt? Meg og mannen har et godt forhold, har det fint i hverdagen og lørdag, men søndag - når den komme - så går vi rett og slett i tottene på hverandre. Jeg blir gjerne ekstra sensitiv på søndagene, skulle tro det var en slags søndagsPMS jeg hadde! Skjønner ikke hvorfor vi blir så gretne akkurat denne dagen. Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra innlegget, regner jeg med at begge har fri i helgene. Kanskje dere blir lei av hverandre mot slutten av helgen? Jeg og min kjære kan bli slik om vi har vært sammen kun med hverandre en hel helg. Vi trenger rett og slett tid fra hverandre på dagtid, for å kunne sette pris på hverandre etter jobb og skole.

Skrevet

dere går på nåler for hverandre i ukene og når søndagen kommer har dere vert for lenge sammen.. er det slik i ferier også,eller er det søndag da også ? tror ikke dere har det bra egentlig om dere krangler på denne m¨ten og du skriver ikke hva dere krangeler om !

Skrevet

Skeier dere ut med masse godter på lørdag? Prøv å ha en "normal" hverdag på en lørdag, uten smågodt, brus, potetgull osv og se ikke søndagene blir bedre. Det kan ikke skade å prøve.

Skrevet

Har dere for lite å gjøre på søndagen da? (du kjeder deg og blir amper av den grunn)

Eller for mye å gjøre? (stresser med å få ting gjort fordi det ikke er tid ellers)

Irritert fordi du skal på jobb i morgen og er ikke klar for en mandag allerede, og helgen skulle vært lengere?

Skrevet

Antagelig har dere for lite å gjøre, så da skaper dere dramaen selv.

Anonym poster: c089637ab8b9f799590ae338fdd112b1

Skrevet

Trives dere på jobb og i hverdagen? Er den stresset? Liker du fri bedre enn jobb?

Jeg kan av og til være litt nedfor og irritabel på søndagen evt siste feriedag fordi jeg vet mandagen med jobb snart kommer. Men med engang jeg har kommet meg på jobb er det helt greit og uka går strålende... Litt merkelig i grunn, jeg trives på jobb, men fri er jo hakket bedre.

Hvordan er det i ferier da? Klarer dere flere dager sammen da uten å fly i tottene på hverandre?

Anonym poster: 53734ad5ea28d996cdddb594587343be

Skrevet

Ting som kan gjøre deg ekstra gretten:

- utskeielser lørdagen. Sen kveld, lite søvn, usunn mat, sukker, koffein (cola), alkohol, etc.

- du kjeder deg. Søndager kan være laaange.

- ungene kjeder seg, og maser ekstra mye

- dere har gått oppi hverandre hele helgen

Anonym poster: a3af1588768987103b61c8439bedc67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...