Gå til innhold

Lita jente og høye menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er lita og trives med det. Men etter å ha lest tråder om høyde på dette forumet så har jeg noen spørsmål...

Jeg vet at tråder angående høyde er "forbudt" på dette forumet fordi det er jo bare tull å diskutere. Jeg vet at høyde på jenter egentlig ikke ha noe å si.

Jeg er en søt, lita dame som alltid har trivdes med høyden min. Jeg er mye mindre en alle menn, men har aldri hatt noe problem med menn pga det. Er det slik at menn velger damer som er mindre en seg pga maskulinitet eller pga kontroll. Jeg er bare 159 cm høy, og havner alltid sammen med menn på 188 eller 192..

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ubevisst blir sammen med menn som er mye høyere en meg. Har det noe med biologi å gjøre? Jeg trodde høye menn likte høye kvinner bedre en lave...

Setter pris på konkrete konstruktive tilbakemeldinger, trenger hjelp til å forstå meg selv. Haha!

Anonym poster: 1cc9b554ba56a5bbec59023610287940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at de som liker meg, liker meg for andre ting en høyde. Tror høyde er litt tilfeldig. Jeg har likt både lave og høye menn, og har opplevd at både lave og høye menn har likt meg. (Jeg er lavere enn deg ts).

• Liker 4
Skrevet

Det har kanskje noe med at du er som en søt liten dukke.

Anonym poster: 587a061c153ae7c002dc76d432c50779

Skrevet

Det at du alltid finner høy menn, har vel enten med tilfeldigheter å gjøre, eller at du søker høye menn bevisst eller ubevvist. Pluss at sannsynligheten for at mannen er høy er jo stor også, ettersom vi har ganske høye menn her i landet^^

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar at de som liker meg, liker meg for andre ting en høyde. Tror høyde er litt tilfeldig. Jeg har likt både lave og høye menn, og har opplevd at både lave og høye menn har likt meg. (Jeg er lavere enn deg ts).

Ok. Det er kanskje bare en tilfeldighet;)

Anonym poster: 0ca069f25391dff14314de2c9c0e70a1

Skrevet

Det at du alltid finner høy menn, har vel enten med tilfeldigheter å gjøre, eller at du søker høye menn bevisst eller ubevvist. Pluss at sannsynligheten for at mannen er høy er jo stor også, ettersom vi har ganske høye menn her i landet^^

Hm, det kan jo være.. Men er det ikke slik at menn liker å være maskulin og derfor "passe" på dama?

Jeg har hele tiden blitt "passet på" og har alltid vært sammens med høye menn som tydligvis liker at jeg er lita. Men lurer på om Biologi eventulet kan ha noe med tiltrekning av motsetninger å gjøre..

Skrevet

Vanlig fenomen det her.

Høyde har som sagt ingenting å si, men rart når man alltid havner opp med menn som er sykt mye høyere.

Skrevet

Tråden er ryddet for upassende innlegg og siteringer av dette.

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Høyde har som sagt ingenting å si, men rart når man alltid havner opp med menn som er sykt mye høyere.

Like presis, jeg er enda mindre enn deg og dater alltid enda høyere menn enn deg.
Skrevet

Det er da vel like forskjellig på hva høye menn liker som hos alle menn samlet. Noen liker høye, andre liker lave mens noen ikke tenker over det en gang.

Skrevet

Jeg er 164, og har vært sammen med menn som er alt fra 170 til 194.

Jeg tror det i størst grad er tilfeldigheter, men da iblandet at man ofte har en preferanse for hva slags menn man utseendemessig går etter.

Skrevet

Se så søte de er sammen.

Syntes det nå så litt merkelig ut uten at det bør ha noe å si hvis det andre klaffer.

Skrevet

Syntes det nå så litt merkelig ut uten at det bør ha noe å si hvis det andre klaffer.

He, he.
Skrevet

He, he.

Men det hadde jo vært interessant å vite høydene til disse personene. Enten er mannen ekstremt høy, hun ekstremt lav eller så er begge godt over og godt under gjennomsnittet.

Gjest Lincoln
Skrevet

Hun må være rimelig kjørt, for å si det på den måten.

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Men det hadde jo vært interessant å vite høydene til disse personene. Enten er mannen ekstremt høy, hun ekstremt lav eller så er begge godt over og godt under gjennomsnittet.

Han er basketlegenden Shaq O'Neal (2.16 m). Hun er på høyde med TS.

Skrevet

Menn velger ikke damer som er mindre enn seg, det er damer som er større som ikke velger dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...