Gå til innhold

Kommer aldri over two night stand med verdens herligste fyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens. Nå er det 7 måneder siden jeg hadde sex med verdens herligste fyr. Dette er en lang historie men jeg skal prøve å korte den ned. Ps. Pleier ikke å ha ONS.

Vi møttes på byen der jeg tok kontakten først. Jeg kaller han" Jens " Vi snakket mye og flørtet fra første stund, dette resulterte til en nachspiel der vi begynte å rote. Jens tok meg med storm når han hvisket i øret mitt:" Du er virkelig nydelig" Men Jens virket usikker på meg. Han trodde ikke jeg likte han, og han spurte flere ganger den kvelden om han var bra nok for meg. Og han spurte flere ganger om jeg likte han...Noe som gjorde meg litt usikker på han mente...

Vi hadde sex på etterfesten, og han lurte på om vi skulle fortsette eventyret hjem til han eller meg. Jeg ble med han hjem der vi hadde enda mere sex, og jeg lå over til han sent neste dag. Når jeg våknet neste dag var det ikke kleint i mellom oss, vi hadde igjen mere sex. Jeg sendte ingen melinger til han uken etterpå, fordi jeg bruker lang tid på å kjenne om han var noe jeg interesserte meg i.

En uke etterpå møttes vi random på byen igjen, og han stirret på meg hele tiden mens jeg flørtet med en annen en. Jeg var på date med en denne kvelden, men daten min oppførte seg som en totalt uinteressert idiot. Jeg dro derfor bort til Jens, og han kysset meg på handen og ga meg en klem. Jeg ble smigret og illrød i ansiktet. Guuud, han er så sykt herlig. Jeg digger han fyren her!

Jeg havnet hjemme til Jens igjen denne kvelden. Han var litt sur på meg fordi jeg kom så sent, og lurte på hvor jeg hadde vært men alt ordnet seg og kvelden ble fullt av herlig sex, dype samtaler og masse kos. Han laget frokost til meg, han var virkelig en gentleman. Han er meget spesiell der han studerer en vanskelig linje som nesten ingen kommer inn på, det samma gjelder meg. Vi er begge to nerder som egentlig ikke driver med random sex. Og vi hadde mange like interesser og likte same musikk.

I ettertid har jeg tenkt på han vær dag. Jeg stalker han på facebook, og drømmer om han nesten vær natt. Jeg kommer virkelig ikke over "Jens"

Jeg har sendt han to uskyldige meldinger i ettertid, og begge meldingene måtte jeg drikke meg full for å sende. Jeg sendte :» Hei, hvordan går det' skal du ut i kveld? Men fikk aldri noe respons på disse meldingene.

Jeg har prøvd en gang til i ettertid i fylla der jeg sendte han verdens flaueste melding... Men fikk heller ikke noe respons der =/ Han er venn med meg på facebook, men jeg ser han aldri pålogget på facebook lengre .

Jeg har vært så desperat etter han at jeg dro til utestedet han pleier og henge, og jeg så han. Hjertet mitt banket i 100 og vi forvekslet blikk mellom hverandre, men jeg klarte ikke å hole blikket fordi jeg følte meg avvist. Vennina mi fortalte meg at han glanet på meg hele kvelden, og han vuderte flere ganger å sette seg ned ved siden av oss.

Hva faen skal jeg gjøre? Jeg kommer ikke over han her... Selv har jeg datet andre i ettertid men jeg tenker kun på Jens. Og jeg forstår at en ONS er en ONS, men vi hadde jo sex to ganger... Eller betyr det ingenting? Og hvorfor virket han så interessert når han i ettertid bare gir faen.. Skal jeg ta kontakt? Og hvorfor var han så usikker på om jeg likte han...

Jeg skjønner ingenting av dette... Jeg tror ikke utseendet mitt er noe hindrer' da jeg ofte for komplimenter pga utseendet og mange flørter med med osv... LOST!

Anonym poster: f39a8ae1d775a26c3269b2a19cb95dc1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendet er ikke alt. Man kan være verdens peneste uten at "rette" gutten faller for deg.

Men om det virker som at han liker deg.... Hvis han ikke svarer på meldinger? Det er rart. Sikker på du har riktig nummer egentlig?

Jeg ville prøvd å snakke med han neste gang dere sees tilfeldig. Du har allerede insjet flere ganger uten respons fra han.... bare la det ligge og se om ting kan skje uten at du "maser" eller sånn.

• Liker 1
Skrevet

Hadde spørt han nesten gang jeg hadde sett han ute ja..

Anonym poster: f96a5212c5bcf4b99c341a769c5b139b

Skrevet

Er det facebook-meldinger eller SMS du har sendt? Du vet at du kan sjekke om han har lest meldingene på face, sant? Er jo ikke umulig at han ikke bruker det lenger, og da har han isåfall ikke sett meldingene. Jeg synes generelt det er en dårlig idé å sende meldinger i fylla, og jeg ville sett mye mer positivt på å få en "hei, hvordan går det?"-melding en onsdag ettermiddag enn en "skal du ut i kveld?"-melding på en lørdagskveld.

Ellers kan du jo prate med ham når dere treffes ute, istedet for at begge skal sitte på hver sin side og glane på hverandre i smug? :)

Anonym poster: c8e2e45547933780927c5ae22b62d3ec

Skrevet

Han gjorde ting for å imponere deg, og du sendte han meldinger i fylla før du skulle ut. Du flørtet med en annen før du ble med han hjem. Det kan hende at han føler du kun var ute etter en ting og ikke behandlet han med den respekten han fortjener? Bare tenker høyt........ ;)

• Liker 3
Skrevet

Utseendet er ikke alt. Man kan være verdens peneste uten at "rette" gutten faller for deg.

Men om det virker som at han liker deg.... Hvis han ikke svarer på meldinger? Det er rart. Sikker på du har riktig nummer egentlig?

Jeg ville prøvd å snakke med han neste gang dere sees tilfeldig. Du har allerede insjet flere ganger uten respons fra han.... bare la det ligge og se om ting kan skje uten at du "maser" eller sånn.

Jeg tror jeg har riktig nummer, men har kun sendt meldinger tre ganger i fylla... Kan jo prøve å sende melding i edru tilstand... Jeg vet jo ikke om han liker meg, men ble jo smigret av alt han sa disse nettene. Og har i ettertid vært på fest med venner av han' der de har konstantert at han er sjenert.

Skrevet

Han gjorde ting for å imponere deg, og du sendte han meldinger i fylla før du skulle ut. Du flørtet med en annen før du ble med han hjem. Det kan hende at han føler du kun var ute etter en ting og ikke behandlet han med den respekten han fortjener? Bare tenker høyt........ ;)

Jeg er egentlig ganske enig! Jeg har en stygg egenskap med å oppfattes som "bitch" fordi jeg er alt for åpen mot andre. Kan forstå at han evt tenker på meg som en mindre snill pike. Dessuten ble han usikker når jeg skulle møte han når jeg kom forsent, da han spurte om jeg hadde vært med noen andre.

Jeg vet ikke hvordan han oppfattet meg, men tror noe av det du sier stemmer. Kanskje jeg skal prøve å prate med han neste gang jeg ser han, er bare redd for å bli avvist =/

Skrevet

Er det facebook-meldinger eller SMS du har sendt? Du vet at du kan sjekke om han har lest meldingene på face, sant? Er jo ikke umulig at han ikke bruker det lenger, og da har han isåfall ikke sett meldingene. Jeg synes generelt det er en dårlig idé å sende meldinger i fylla, og jeg ville sett mye mer positivt på å få en "hei, hvordan går det?"-melding en onsdag ettermiddag enn en "skal du ut i kveld?"-melding på en lørdagskveld.

Ellers kan du jo prate med ham når dere treffes ute, istedet for at begge skal sitte på hver sin side og glane på hverandre i smug? :)

Anonym poster: c8e2e45547933780927c5ae22b62d3ec

Jeg har sendt 2 meldinger på tlf, og en på facebook. Og den på facebook er ikke sett faktisk... Men jeg har det riktige tlf-nummeret. Jeg vet hvor han henger i helgene, og har sjangsen til å oppsøke han om jeg vil, er bare redd for å bli avvist. Har blitt avvist før og det svir noe jævlig...

Skal innrømme at han er syyykt over gjennomsnittet kjekk, noe som gjør han attraktiv for alle damer der ute. Kan jo være han er opptatt med noen andre for øyeblikket =/ Men jeg tenker jo som alle andre' han er størst sannsynlig ikke interessert i noe meg for da hadde han tatt kontakt.

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve å prate med han neste gang jeg ser han, er bare redd for å bli avvist =/

Men du har ingenting å tape på å oppføre deg pent mot han og fortelle han at du har lyst til å bruke tid med han. Hvorfor ikke sende han en melding nå på onsdag og høre om han har lyst til å finne på noe? Lage mat sammen eller noe? Det vil vise han at du vil være med han andre ganger enn bare på byen. Har han bestemt seg for at du ikke er en jente for han, pga hvordan du har oppført deg så må du akseptere det og lære av det til neste gang :)

Lykke til! :)

Skrevet

Utseendet er absolutt ikke alt, men han er syyyykt kjekk og har i tillegg verdens beste personlighet. Kan jo hende jeg ikke er bra nok for han, men jeg tviler ;P Uansett så har jeg ikke fått noe melding fra han, så jeg har stoppet og vente. Men jeg klarer ikke å komme over han=(

Han henger på det samma utestedet vær helg, og jeg vet hvor han bor. Har snakket med noen venner av han, der de sier at han liker å jakte. Og han liker å treffe igjen damene sine på byen random' og eventuelt ta det derfra.. Dette synes jeg er rart!

Skrevet

Men du har ingenting å tape på å oppføre deg pent mot han og fortelle han at du har lyst til å bruke tid med han. Hvorfor ikke sende han en melding nå på onsdag og høre om han har lyst til å finne på noe? Lage mat sammen eller noe? Det vil vise han at du vil være med han andre ganger enn bare på byen. Har han bestemt seg for at du ikke er en jente for han, pga hvordan du har oppført deg så må du akseptere det og lære av det til neste gang :)

Lykke til! :)

Jeg har jo tenkt på dette.. Men husk at det er 7 måneder siden vi møttes, blir det ikke rart å sende en melding etter så lang tid med spørsmål om å lage mat sammens? Jeg kunne gjerne ha vært så tøff, men hva om han ikke husker meg:P Dumt sagt men Jeg tviler' haha men han har sikkert hatt masse andre damer i mellomtiden.

Hater å være in lost med noen jeg er så usikker på. Jeg har blitt gal etter å fundere ut HVORFOR han ikke tar kontakt, jeg har begynt å innbille meg rare ting som om høyden min er et hinder.. Jeg er lita og søt, mens han er høy og kjekk.. Kan dette være et hinder for foreksempel?

Skrevet

Ganske lenge siden dere møttes ja.... hm.... kan hende han mente alle de tingene han sa - du er sikkert en nydelig jente. Enn om han bare er forelsket/har noe på gang med en annen? Dårlig timing liksom...

For gutter tar jo kontakt om de er gira nok...

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvorfor ikke ringe og spørre om dere skal finne på noe sammen?

I alle fall. Når damene her inne spør om menn som sender fyllameldinger er interesserte, så er vel det unisone svaret at han ikke er det. Hvorfor skulle han tenke noe annet når du sender fyllameldinger?

Skrevet (endret)

Verste jeg ser er når folk sender melding (eller ringer) i fylla.

Et altfor tydelig tegn på et blåst individ.

Endret av Steinar40
Skrevet

Sorry, men jeg tror han har fått det han ville og har gått videre. Hadde han vært oppriktig interessert, hadde han både svart på meldingene dine samt tatt kontakt selv....

Skrevet

Jeg tenker at det må være en årsak til at han ikke svarer på meldingene dine. Om han hadde vært hodestups forelsket, så hadde han gjort det. Men det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg. Kanskje han har fått et feil bilde av deg? Første gangen du hadde ONS med ham, så tok du ikke kontakt med ham for å fortelle at du likte ham. Du møtte ham ute igjen noen uker etterpå og du var på date med en annen fyr. Vel, da er det ikke rart at han muligens tenker at du ikke er så seriøs og at du dater med mange og har ONS ofte. Akkurat derfor syns jeg at du skal sende ham en siste melding, spør ham om han vil bli med på kafe en dag, om ham da ikke svarer, så er løpet kjørt. Da tar du ikke kontakt med ham mer. Men hvis han er keen på å bli med på kafe, så kan du da forklare ham situasjonen, at du liker ham og har tenkt mye på ham, og da er det viktig å nevne at du ikke har ONS til vanlig og at han muligens har fått et feil bilde av deg.

Anonym poster: 92381c256e4b61dd194d112e08322752

Skrevet

Siden det er så lenge siden dette skjedde er det ikke noe problem for deg å ta opp tråden igjen, du må bare tørre å kunne få avslag.

Send han en melding hvor du legger deg langflat på en måte hvor du ikke mister helt ansikt. Vis at du har modnet og i den prosessen så har du forstått hvilke gode følelser han skapte i deg. Si at du forstår at han kanskje ikke vil gi deg en ny sjanse eller at han kanskje har truffet noen, men hvis ikke så vil du gjerne få en mulighet til å få en ny sjanse.

Skrevet

Jeg tenker at det må være en årsak til at han ikke svarer på meldingene dine. Om han hadde vært hodestups forelsket, så hadde han gjort det. Men det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg. Kanskje han har fått et feil bilde av deg? Første gangen du hadde ONS med ham, så tok du ikke kontakt med ham for å fortelle at du likte ham. Du møtte ham ute igjen noen uker etterpå og du var på date med en annen fyr. Vel, da er det ikke rart at han muligens tenker at du ikke er så seriøs og at du dater med mange og har ONS ofte. Akkurat derfor syns jeg at du skal sende ham en siste melding, spør ham om han vil bli med på kafe en dag, om ham da ikke svarer, så er løpet kjørt. Da tar du ikke kontakt med ham mer. Men hvis han er keen på å bli med på kafe, så kan du da forklare ham situasjonen, at du liker ham og har tenkt mye på ham, og da er det viktig å nevne at du ikke har ONS til vanlig og at han muligens har fått et feil bilde av deg.

Anonym poster: 92381c256e4b61dd194d112e08322752

Jeg aner ikke hva det kan være... Jeg tenker uansett på han vær dag, og jeg har møtt mange andre i mellomtiden men jeg tenker kun på han. Jeg tror han muligens fikk et annet inntrykk av meg (det gjør de fleste menn) Men jeg kjente en rar stemning når jeg dro, han ble på en måte litt trist/sur når jeg stakk, og siden har jeg ikke pratet med han. Det kan jo hende at han driver på med noen andre, men jeg tviler... Uansett så har jeg prøvd å kontakte han uten respons, men kun i fylla. Jeg begynner å tviler på at han ønsket noe mer, han har jo ikke snakket med meg på facebook en gang i ettertid. Jeg har tilogmed likt et bilde av han på face for noen måneder siden' men det ble heller ingen kontakt pga det. Jeg har prøvd på alle områder, men har kanskje ikke prøvd på den rette måten...

Jeg husker når jeg sendte han den første meldingen, jeg drakk meg full i frykt for å bli såret og det ble jeg. Den andre gangen ble jeg igjen såret.. Og har i ettertid sett at han ALDRI er tilgjengelig på facebook-chatten der han alltid var pålogget før. Enten så klarer jeg ikke å innse at han ikke er interessert, ellers så er det noe mer... Men tviler sterkt...

Synes det er rart at man kan dele det mest intime på jord flere ganger, og i ettertid ikke prate med hverandre noe mer.. Jeg har ikke skremt han bort, og har ligget lavt i forhold til blottlegging av følelser osv. Hvordan kan en mann ønske mere sex etter et nachspiel om det bare var en ONS... Og igjen ønske meg velkommen til å ligge over til han der han laget frokost og tok skikkelig vare på meg. Han ga meg mange komplimenter denne kvelden både om personligheten min og om utseendet. Og igjen ha mere sex der jeg igjen lå over til langt på neste dag...

Er det liksom alt....

Skrevet

Siden det er så lenge siden dette skjedde er det ikke noe problem for deg å ta opp tråden igjen, du må bare tørre å kunne få avslag.

Send han en melding hvor du legger deg langflat på en måte hvor du ikke mister helt ansikt. Vis at du har modnet og i den prosessen så har du forstått hvilke gode følelser han skapte i deg. Si at du forstår at han kanskje ikke vil gi deg en ny sjanse eller at han kanskje har truffet noen, men hvis ikke så vil du gjerne få en mulighet til å få en ny sjanse.

Funderer på å sende han en melding på onsdag.. Men aner ikke hva jeg skal skrive.. Noen tips?

Skrevet

Sorry, men jeg tror han har fått det han ville og har gått videre. Hadde han vært oppriktig interessert, hadde han både svart på meldingene dine samt tatt kontakt selv....

Kanskje det ja, er stygt redd for det! =/ Men er kanskje verd med et siste forsøk i edru tilstand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...