Gå til innhold

Catering Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode erfaringer med catering i Oslo? Evt noen de vil fraråde? Vi vurderer tapas, men er absolutt åpne for andre forslag om noen har gode erfaringer med et cateringselskap eller kokk.

Google er flittig brukt, så føler jeg begynner å få en god oversikt over hva som finnes, men andres erfaringer sier så mye mer enn en hjemmeside.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bestille fra strøm larsen på Torshov. Plukket det vivville fra de forskjellige tapas menyene (totalt ca 20 retter) og fikk en pris på 350 pr pers for 55 stk.

Skrevet

Jeg bare lurer, fordi jeg ikke klarer å se det for meg, hvordan løser man dette rent praktisk i bryllupet - altså med maten? Hvordan holdes maten varm osv? (det som skal være varmt) Jeg ser liksom ikke for meg logistikken, men kunne godt tenkt meg tapas selv...

Anonym poster: 34e86eb9f61c98e0dd1dce5407bc7219

Skrevet

Vi skal bestille fra strøm larsen på Torshov. Plukket det vivville fra de forskjellige tapas menyene (totalt ca 20 retter) og fikk en pris på 350 pr pers for 55 stk.

Fikk dere mengderabatt? Hva slags retter valgte dere?

Skrevet

Jeg bare lurer, fordi jeg ikke klarer å se det for meg, hvordan løser man dette rent praktisk i bryllupet - altså med maten? Hvordan holdes maten varm osv? (det som skal være varmt) Jeg ser liksom ikke for meg logistikken, men kunne godt tenkt meg tapas selv...

Anonym poster: 34e86eb9f61c98e0dd1dce5407bc7219

Det gjelder vel all mat som skal serveres varm? Ikke bare tapas? Men jeg har ikke peiling.

Anonym poster: 5798595c4f8f297a809b6c037b627aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...