AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 .. for å bruke i et selskap i dag, og når jeg tar den på meg og er nesten ferdig til å dra, oppdager jeg at alarmen er på:/ Lure meg prøver å fjerne den med en hammer, og det ble et par hull i den på grunn av det:/ Har også bare greid å fjerne halve alarmen, altså den delen som sitter innerst. Toppen er kjøpt på Bik Bok i en by som ligger et par timer unna. Har heldigvis tatt vare på kvitteringen, så har planer om å dra dit i morge for å få de til å fjerne resten av alarmen. Kjempekjedlig :/// Noen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: cd2e3540a6404a6eb3d00956c791e380
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Hahaha, er du helt teit? Prøvde du å slå løs alarmen med HAMMER? Jaja, forvent å få noen litt sure og rare blikk, du kunne bare tatt en annen topp selv om det hadde vært ergelig, nå må du i stede levere en ødelagt alarm, og har nå ødelagt toppen også.. Anonym poster: dd70b458cce3904786857ba46fe0492c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Kjøpte en BH nest siste dagen jeg var i stockholm, vi skulle dra tidlig neste morgen. Da jeg begynte å pakke på kvelden så oppdager jeg at alarmen sitter på. Vi hadde ikke tid til å vente til butikken åpnet eller reise inn til sentrum. Så jeg ringte varehuset i håp om å komme frem. De sa jeg kunne prøve å dra innom et annet varehus. Så vi fant ut hvilke som var på veien hjem og satset på ett i forhold til kjøretid. De hadde et helt annet alarmsystem og solgte ikke det merket. Så jeg måtte inn i en helt annen undertøysbutikk og fikk heldigvis hjelp der! Ellers måtte jeg sendt den tilbake til stockholm og fått pengene tilbake. Kjempe kjedelig opplevelse.. Når du har forsøkt å fjerne alarmen selv så vet jeg ikke hva de vil si, men siden du har kvittering så kan det gå bra.. Tviler litt på at du får ny topp om de ikke er veldig serviceinstilte. Anonym poster: ec4ea30d9e7b528d3d9b489b40d44a19
Gjest Memories Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Prøv å stikk innom en annen klesbutikk for å få den av. Da jeg jobbe på klesbutikk kom det engang en dame med noen sandaler hun sa hun hadde kjøpt i Tyrkia som hadde alarm på. Fjernet de kjapt og fin en veldig hyggelig kunde. :-)
Wonderbitch Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Uff jeg kjøpte et ganske dyrt skjørt en gang men skulle ikke bruke det før noen uker senere. Da så jeg at alarmen var på, men kvitteringen var jo borte for lenge siden.. turte ikke dra til butikken i tilfelle de skulle tro jeg hadde stjålet det endte med at jeg fjernet alarmen selv- stort hull, og skjørtet ble kastet.. irriterende måte å sløse bort penger på!!!
JohnS Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 De er ikke så veldig vanskelig å få av med en avbitertang eller Dremel og litt tålmodighet. Hammer er vel det minst intelligente man kan bruke da de som regel inneholder blekk og består i bunn og grunn av en metallstav som går gjennom plagget. Eventuelt kan man fjerne de med en kraftig magnet, som er det butikkene gjør. Det er veldig få utforminger av slike alarmer, slik at man burde klare å finne butikker som kan fjerne dem på et hvilket som helst senter hvis man spør fint, har kvittering og møter forståelse for at butikken der man kjøpte den er langt unna.
floony Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Jobber i klesbutikk selv. Hadde en gang noen som var innom som hadde kjøpt noe på ferie og hvor alarmen var på. De fremviste kvittering og alt var OK, desverre hadde vi ikke samme system, men de gikk inn i nabobutikken og fikk det av. Så om du bare har kvittering er det null prob å enten dra tilbake til samme butikk, eller prøve å finne en med noenlunde likt system dersom det er enklere. Kjøpte en gang en jeggings fra B-young da jeg oppdaget at alarmen var på da jeg kom hjem. Skulle bruke denne samme kveld, så jeg bare stelte meg ferdig, dro tilbake til butikken, fikk alarmen av, og skiftet i prøverommet. Man skal være forsiktig med å ta alarmen av selv - det går sjeldent bra. Jeg vet også at noen undertøysforretninger har blekk i alarmene sine, så dersom man prøver å fjerne disse så sprekker kapselen og tøyet blir oversvømt av blekk og ødelagt.
Lilliani Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg kjøpte ei bukse en gang hvor alarmen fremdeles var på. Handlet ekstremt mye den dagen, så jeg hadde ikke kvitteringen heller. Dro hjem til mamma som klarte å fjerne den. Turte ikke gå tilbake, siden jeg ikke hadde kvitteringen! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå