Gå til innhold

Opererte bort visdomstann på onsdag,kan jeg trene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at man skal unngå hard aktivitet en ukes tid,stemmer dette? Eller kan jeg trene i dag? Vil så gjerne komme igang igjen nå :) Fortsatt litt vondt i munnen,men hevelsen har gått ned mye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hva du skal trene? Jeg kunne ikke trene noe som helst med løping eller hopping på 3 uker, fordi jeg kjente det godt i kjeven. Spinning kunne jeg nok klart. Det handler vel mest om hvordan det føles for deg. Legen min sa ikke noe som helst, men jeg hadde såpass langvarige smerter at det ikke var noen vits i å prøve engang.

Skrevet

Det kommer vel an på hva du skal trene? Jeg kunne ikke trene noe som helst med løping eller hopping på 3 uker, fordi jeg kjente det godt i kjeven. Spinning kunne jeg nok klart. Det handler vel mest om hvordan det føles for deg. Legen min sa ikke noe som helst, men jeg hadde såpass langvarige smerter at det ikke var noen vits i å prøve engang.

Tenkte hovedsaklig styrke og litt kardioøvelser. Men kjenner jo at når jeg er litt mer i aktivitet så verker det litt mer. Har ikke tatt noe smertestillende i dag. Men hvilke komplikasjoner kan man få av å begynne å trene igjen før man egentlig burde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...