AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har fått interesse for en mann som er ny her i kommunen, men aner ikke hvordan jeg kan ta kontakt med han! Jeg har sett han et par ganger på ferga hvor jeg hadde sommerjobb og ekspederte kunder, så jeg vet han bruker å ta den gjevnlig. Har ikke funnet han på facebook, så jeg kan ikke ta kontakt der.. Og vi har ingen felles venner heller. Festarrangementer er det også lite av her omkring.. sukk. Hvordan i all verden skal jeg gjøre dette? Jeg vet ikke om jeg tør å bare gå bort til han å begynne å prate! Hva skal jeg evt. si? Hvordan begynner man bare å prate med noen man ikke kjenner? Jeg er redd for å bli avvist, ja, men nå tenker jeg at jeg bare må satse og ikke bry meg hvis jeg blir det. Men hvordan gjøre det på best mulig måte? Har forresten pratet litt med han via jobben hans og jeg følte vi var på bølgelengde og hadde kjemi, så jeg vil så gjerne komme i kontakt med han på privaten. Anonym poster: 87c224f316b1a293becf5d29d3881b7a
Gjest -Ninni- Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Hvis han er ny i kommunen, så kan du jo snakke liit med han om det, når du først er i kontakt med han gjennom jobben. Er du ny her? Hvordan trives du? Hva gjør du på fritiden etc. Flett det inn i en samtale. Så kan du kanskje dra det over til at du kan vise han litt rundt, en fin turrute i nærområdet du kan ta ham med på en søndag el. Lykke til!
Hapa Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Hvis han er ny i kommunen, så kan du jo snakke liit med han om det, når du først er i kontakt med han gjennom jobben. Er du ny her? Hvordan trives du? Hva gjør du på fritiden etc. Flett det inn i en samtale. Så kan du kanskje dra det over til at du kan vise han litt rundt, en fin turrute i nærområdet du kan ta ham med på en søndag el. Lykke til! Enig med denne kommentaren. Du må nok bare ta kontakt og se hva som skjer. Er et nei virkelig så forferdelig?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg gjorde det med en ny gutt i klassen. Og jeg var den eneste, føler nordmenn har sånn angst for å snakke med fremmede. Nå er vi bestevenner Anonym poster: c32cea65fb507aa727f6059480ec1473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå