simsalabim Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 " Det går veldig fort og gjør nesten ikke vondt i det hele tatt" " Den var liten, denne skal vi nok få av ganske fort" " Så deilig, nå blir det fint vær så vi kan sitte ute igjen" " Her var det tørt og godt" " Ikke vær redd, jeg har gjordt dette tusenvis av ganger uten uhell" " Jeg kjente ingenting jeg" " Neida, den har alltid vært sånn. Sikkert ikke noe å bry seg om" " Nei så søtt, nå har barna laget frokost" " Jeg tror jeg endelig har funnet noen medisiner som fungerer" " Du kan vel invitere familien din og noen venner? Det hadde vært hyggelig" " Sikkert ikke farlig kjære, det er nok bare noe du har spist"
Saeria Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Min stakkars veninne ble en gang spurt om dette: "Du har vel ikke HIV eller noe kjønnsykdommer eller noe?" Han spurte i det øyeblikket de skulle til å sette i gang med kosen.
Gjest gjest1 Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Eneste jeg vil suplere er: Xen min behynnte å snakke om sin X mens vi koset oss.. :o Og mens vi holdt på stønnet han "BENTE!" Hurra :-x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå