AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Kjæresten min gjorde det slutt med meg for to uker siden. Han syntes situasjonen vår er vanskelig, da jeg har tre barn og en eks å forholde meg til. Han har ingen barn. Vi er utrolig glade i hverandre, har det utrolig fint sammen, ler sammen, vi snakker om alt og ingenting, og sexlivet vårt er fantastisk. Vi ønsker å ha en fremtid sammen, vi ønsker å få barn sammen. Likevel syntes han det er for vanskelig å forholde seg til all bagasjen min. Til tross for dette, har vi fremdeles et forhold. Vi treffes, sover sammen, ligger sammen, finner på ting..han har ikke bedt om dette. Vi ønsker bare ikke å være uten hverandre. Jeg er knust. De siste to årene har jeg mistet så mange, og nå kommer all sorgen flommende. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Innerst inne vet jeg at dette bare er en utsettelse. Jeg vet at vi er dumme, og at vi burde avslutte det fullstendig. Men jeg er ikke i stand til det. Jeg er så forelsket i ham. Smerten er så skarp som en kniv, og jeg er fullstendig apatisk når jeg er alene. Jeg takler det dårlig. Jeg er utslitt av å skulle være sterk. Jeg har ikke krefter igjen, likevel må jeg for barna sin skyld. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er helt ute av stand til å tenke fornuftig. Jeg lever bare for barna og den tiden jeg har med ham. Hvordan skal jeg komme igjennom dette? Anonym poster: 78627ad111df8bf2dac7f9602a277d6b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg forstår ikke om dere er sammen eller ikke sammen! Anonym poster: 66f8ca8cd88db637fd5c6863e19fde3f 3
NewYorkNewYork Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Vel, for å i det hele tatt starte med å komme deg over ham, så må du jo kutte kontakten! 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Kutt kontakten. Anonym poster: a8217b97e982279b2784d0f03e762ad3
Papirbit Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror at du må innse at det ikke var "situasjonen " som førte dere fra hverandre. Jeg vet hvordan det kan føles: dere kunne fortsatt vært sammen hvis dere ikke var i en situasjon som han ikke taklet,men så lett tror jeg ikke at det er. Dere er ikke sammen fordi HAN ikke takler situasjonen! det er han som velger å gå fra deg pga den,og hadde han brydd seg nok om deg så hadde han ikke gjort det! Hadde han følt,det du føler nå,så hadde han angret på at han forlot deg og ville tatt deg tilbake! Jeg tror at det er viktig for deg å innse at dette er et brudd som alle andre brudd, det går ikke,og sånn er det. Ønsker deg lykke til ts,husk at livet er så mye mer enn en mann og jeg vet hvordan kjærlighetssårg føles, men du har barn som er glad i deg og som du kommer til å oppdra og siden du har elsket noen engang, vet du at det kan skje igjen en dag:) 4
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Det virker som dere har et forhold nå som venner der dere deler sex og annet samvær? Altså ikke kjærester mer men mere knulle venner som også er venner på andre områder. Det er sikkert helt greit for han men ikke for deg. Da må du velge hva du vil. Barn har du sammen en eller flere andre menn. Det ser en del andre menn på som et problem å forholde seg til. De har bestemt seg for at de aldri vil innlede et nytt famileforhold til en kvinne med denne bagasjen som du sier. Det er stadig konflikter og så er det alltid han som ikke har barn som må vike hele tiden. Det kan ikke bare bli dere to. Dette føles for mange ganske slitsom og frusterende samtidig som de vet dette er det beste for barna. Menn er mer bevisste rundt dette enn for 20 år siden og setter fornuften inn når de har fått tenkt seg litt om og lettet på trykket der nede. Han kan være veldig glad i deg, sågar forelsket med vil og tørr ikke ta skrittet fult ut med deg. Håper du ser dette selv. Du får avgjøre om du klarer leve som nå eller bryte kontakt og komme deg videre. Ikke lur han med å bli gravid ovs.det fører ikke noe godt med seg.
Gjest Sara Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Kutt kontakten Opplevde det samme for to år siden. Jeg innså at hadde han villet få barn med meg en dag og ville hatt en fremtid med meg så hadde han kjempet og gjort det beste av situasjonen jeg var i. Det gjorde han ikke og da innså jeg at det aldri hadde gått i lengden. Ønsker han virkelig deg og en fremtid hadde han ikke oppført seg sånn. Det er vondt, men mulig han ser på deg som noe midlertidig. Møter han ei uten mye bagasje, er sjansen dessverre stor for at du blir dumpet. Tenk på deg selv og kutt kontakten. Jeg har møtt en fantastisk mann, og er nå forlovet. Så alt kan skje, og du kan elske igjen. Lykke til :-)
Gjest ME Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Tror dette er en situasjon man kan komme opp i om man lar seg for mye lede av følelser og ikke fornuft. Kjip sikkert. Selv så har jeg holdt ut med min mann i over 20 år selv om det har vært mye plikt og mindre romantikk i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror at du må innse at det ikke var "situasjonen " som førte dere fra hverandre. Jeg vet hvordan det kan føles: dere kunne fortsatt vært sammen hvis dere ikke var i en situasjon som han ikke taklet,men så lett tror jeg ikke at det er. Dere er ikke sammen fordi HAN ikke takler situasjonen! det er han som velger å gå fra deg pga den,og hadde han brydd seg nok om deg så hadde han ikke gjort det! Hadde han følt,det du føler nå,så hadde han angret på at han forlot deg og ville tatt deg tilbake! Jeg tror at det er viktig for deg å innse at dette er et brudd som alle andre brudd, det går ikke,og sånn er det. Ønsker deg lykke til ts,husk at livet er så mye mer enn en mann og jeg vet hvordan kjærlighetssårg føles, men du har barn som er glad i deg og som du kommer til å oppdra og siden du har elsket noen engang, vet du at det kan skje igjen en dag:) Anonym poster: ca58f11aa8b57f87c2c60910bb6507fd 2
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Hvis han hadde hatt slike følelser for deg som du har for ham, ville han kun sett etter løsninger. Han ville tatt deg for den du er, med eller uten bagasje. Skjær i sjøen kan overvinnes. Men du må ville det. Du er ikke alene om å være i den situasjonen du er i. Det vil bli bedre, selv om du ikke glemmer ham. Avslutt forholdet. Han er ikke verd tiden din.
IcarusXI Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Det er vel ikke bare han sin feil. Tenk å bli sammen med noen med tre barn og kanskje miste sjansen til å ha egne barn? Hva om han vil være sammen med ts OG ha egne barn.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Hei. Ts her. Jeg har sagt at å få flere barn er greit. Han vet at jeg ikke ville sagt noe i mot det, og jeg ville aldri blitt gravid for å lure ham, det er jo latterlig. Jeg vet at forhold er hardt arbeid. Jeg tror ikke at livet er en dans på roser. Men jeg trodde vi skulle gjøre det sammen. Anonym poster: 78627ad111df8bf2dac7f9602a277d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå