AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg er en jente på 20 år som har holdt på med en jevnaldrende gutt. Vi traff hverandre for et halvt år siden. I begynnelsen var det mest at vi hooket litt opp på fester og lignende. Etter hvert ba han meg ut på middag, eller en date om du vil. Det var rett før sommerferien vi begynte å "date". Jeg hadde ingen følelser for han i det hele tatt i denne perioden. Så kom sommerfeiren - vi dro hvert til vårt. Vi møttes så etter ferien. Vi drev og hadde litt oralsex osv., men lå aldri sammen. Siden jeg ikke var så interessert i han gjorde jeg det klart at vi bare var venner som rotet litt rundt. Han spurte da om jeg kunne blitt forelsket i han, noe jeg bare slo vekk... Han dro så til militæret, mens jeg ble igjen her hjemme for å studere. I løpet av de gangene han har kommet hjem fra militæreret har han og jeg truffet hverandre, og jeg merker at jeg begynte og like han mer og mer. (Merkelig, hæ?). Nå tror jeg at jeg er forelsket i han. Bør jeg si dette til han? Problemet mitt er følgende; En ting er avstanden. Jeg studerer på et helt annet sted enn der han er. Han kommer hjem èn gang i måneden cirka, og da for et par dager. Kan slik avstand fungere? Et annet problem er følgende; forrige uke sendte han en melding der han foreslo at vi skulle treffes. Vi traff hverandre og det var veldig hyggelig. Denne uken foreslo jeg at vi skulle treffes. Han brukte fryktelig lang tid på å svare og har egentlig vært ganske utilgjengelig. Vi traff hverandre på onsdag, han sa han skulle ringe på torsdag, men gjorde aldri det?! Ser også at eksen hans liker og kommenterer alt han gjør på Facebook.... Burde jeg ane ugler i mosen? Anonym poster: e7ade1ca31591792a4f6fe1747e3fa2c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Bør jeg forresten spørre han om eksen hans? Har gjort det før, da sa han at det ikke var noen ting... Anonym poster: e7ade1ca31591792a4f6fe1747e3fa2c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Ja, si ifra at du liker han. Ja, går helt fint å være sammen med en i førstegangstjenesten. Litt mer redd for hva som skjer etterpå om han skal flytte dit du bor eller om han planlegger å studere/jobbe et annet sted. Men den tid den sorg så jeg sier kjør på uansett. Skeptisk til eksen jeg også, men han tenker jo sikkert ikke over det så lenge han er singel. Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Ja, si ifra at du liker han. Ja, går helt fint å være sammen med en i førstegangstjenesten. Litt mer redd for hva som skjer etterpå om han skal flytte dit du bor eller om han planlegger å studere/jobbe et annet sted. Men den tid den sorg så jeg sier kjør på uansett. Skeptisk til eksen jeg også, men han tenker jo sikkert ikke over det så lenge han er singel. Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9 Hvordan/når skal jeg fortelle han at jeg liker han? Han dro av gårde denne uken. Er det upassende å sende melding? Eller message på Facebook? Eller skal jeg vente til han kommer hjem igjen? Anonym poster: e7ade1ca31591792a4f6fe1747e3fa2c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Hadde sagt i fra ja. Kan være han er utilgjengelig fra deg fordi du har sagt ifra at dere bare er venner, og ikke noe mer. Anonym poster: bcc892420bbaf2787a4fbf19f394baeb
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Det første du bør gjøre synes jeg, er å slutte å analysere situasjonen. Hvorfor han er fraværende, og hva han holder på med er ikke noe du kan kontrollere og når du sitter å lager scenarioer i hodet ditt så blir du bare enda mer frustrert og usikker på deg selv. Det er kun to ting du kan kontrollere i denne situasjonen, og det er når du selv tar kontakt og hvordan du oppfører deg når han tar kontakt. Selv om han virker litt mer tilbaketrukken så betyr ikke det at du ikke kan sende han en melding i ny og ne og høre om han vil finne på noe. Du skal selvfølgelig ikke sende han 140 meldinger etter hverandre, men du kan f.eks sende han en melding angående Torsdagen som det virker som han ikke er helt keen på og si at du fikk tilbud om noe annet, men gjerne vil treffe han før han reiser fordet. Da ser han at du ikke bare sitter å venter på han, og du er hverken sutrete masete eller slitsom. Det viktigste vi kan gjøre for å tiltrekke en person og få personen til å være mer sammen med oss er jo å bare være den beste versjonen av oss selv. Få han til å le, ha det gøy og hygge seg sammen med deg, og hvis det ikke er bra nok for han så har i allefall du vært på tipp topp når dere har vært sammen Hvis du ser at han trives sammen med deg neste gang dere er sammen så ville jeg fortalt hvordan jeg følte det og tatt det som kom derrifra.Du har ingenting å tape på det.
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Hvordan/når skal jeg fortelle han at jeg liker han? Han dro av gårde denne uken. Er det upassende å sende melding? Eller message på Facebook? Eller skal jeg vente til han kommer hjem igjen? Anonym poster: e7ade1ca31591792a4f6fe1747e3fa2c Vent til han kommer hjem sånn at du kan vise deg fra din beste side og ta det når du har han forran deg og du ser han koser seg
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Vent til han kommer hjem sånn at du kan vise deg fra din beste side og ta det når du har han forran deg og du ser han koser seg Ikke TS Men du ville ikke prøvd å chatte mye med han over facebook/msn og prøve å få til flørting? Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Ikke TS Men du ville ikke prøvd å chatte mye med han over facebook/msn og prøve å få til flørting? Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9 Side han har trukket seg litt tilbake tror jeg nok at jeg ville gitt han litt "fri" jeg. Kanskje kommentert litt flørtete på en status eller noe hvis det passet seg for å vise interesse, men konsentrert meg mer om mitt eget liv mens han var borte og fått til et møte når han kom hjem igjen. Vise interesse uten å være for pågående
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Side han har trukket seg litt tilbake tror jeg nok at jeg ville gitt han litt "fri" jeg. Kanskje kommentert litt flørtete på en status eller noe hvis det passet seg for å vise interesse, men konsentrert meg mer om mitt eget liv mens han var borte og fått til et møte når han kom hjem igjen. Vise interesse uten å være for pågående Takk Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Takk Anonym poster: 8aa9c60e1b4a18e8c012c25cc585fcd9 Bare hyggelig
Marlee Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg ville ikke stresset så mye med dette. Han ringte ikke selv om han lovet det? Kjære deg, dette gjør gutter støtt og stadig Han er i militæret og når han først kommer hjem vil han kanskje henge med gutta også. Ikke stress. Når det gjelder eksen vil jeg ikke begi meg utpå det. Det kan godt være de er venner. Ikke nevn det ovenfor han. Dere er jo ikke kjærester, så teknisk sett kan han jo holde på med henne om han vil. Trekk deg tilbake nå mens han er borte. Ikke chat, send melding eller kommenter/like noe på Facebook. Vent så til han kommer hjem og se om han kontakter deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå