Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget, men jeg prøver her.

Jeg ville ikke være fjåsete og rar, dette er helt ærlig.

Jeg har aldri vært pen. Ikke noe særlig.

De siste årene merker jeg at jeg har forandret meg, det gjør jo alle, og jeg merket at jeg suger til meg alle komplimenter og alle kommentarer.

Og jeg merker at jeg faktisk vokser på det.

Hver eneste kommentar om hvor pen jeg er, gir poeng i kassen hos meg, og jeg bærer det med meg og oppbevarer det innerst inni meg.

Litt som en "Den stygge andungen" historien.

Noen flere som har det slik?

(sorry fjortis-faktoren på dette inlegget, jeg måtte bare dele det ett sted.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Som tenåring ble jeg betraktet som "stygg, rar og nerdete". Om jeg var det, vet jeg ikke, men... Uansett, det hang igjen i ganske lang tid, og selv om man vokser opp, og har fått utallig bekreftelse på det motsatte, kan fortsatt den lille, tynne, usikre nerden dukke opp i situasjoner der jeg ikke føler meg helt tilpass.

Jeg er glad på dine vegne! :-)

Skrevet
Som tenåring ble jeg betraktet som "stygg, rar og nerdete". Om jeg var det, vet jeg ikke, men... Uansett, det hang igjen i ganske lang tid, og selv om man vokser opp, og har fått utallig bekreftelse på det motsatte, kan fortsatt den lille, tynne, usikre nerden dukke opp i situasjoner der jeg ikke føler meg helt tilpass.

Jeg er glad på dine vegne! :-)

Takk for at du greide å formulere dette litt mindre klønete enn meg.

Skrevet

Det er jo deilig så lenge man kan vokse på det da!!

Når jeg får høre at jeg har ett pent ansikt, er søt etc, så ser jeg meg i speilet også lurer jeg på hva søren det er DE ser, for JEG ser det ikke!! I mine øyne ser veldig vanlig ut og i grunnen litt "rar"!!

Det plager meg ikke så mye at jeg ikke er vakker, så det blir mer forundring en noe annet, når komplimentene kommer.

(og jeg har vel hørt at jeg er søt og slikt helt siden jeg var liten, men har aldri skjønt hva de ser og skjønner det fremdeles ikke! Og jeg ser jo når andre er søte eller pene, så jeg burde jo sett det hos meg selv også, dersom det stemte?) :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...