Chrissie Skrevet 13. november 2012 Forfatter #21 Skrevet 13. november 2012 Det med sminke har jeg allerede bestemt meg for. Jeg skal sminke meg akkurat like mye som vanlig; Mascara og eyeliner. Og en lipgloss. That's it. Sminker meg jo ikke hver dag engang! Første gangen jeg gifta meg sparte jeg både til langt hår og sminket meg MYE på dagen. Kjente jo ikke igjen meg selv på brudebildene! Dessuten skal jeg jo ha enkel kjole i en annen farge enn hvitt. Nettopp derfor syns jeg hårpynt og evt. annet tilbehør blir viktig. For det skal på en måte gjøre at jeg "ser ut som" en brud!
skravlus Skrevet 13. november 2012 #22 Skrevet 13. november 2012 Husker jeg ble så skuffet da jeg så hvor dempet/lite sminket Mette-Marit var da hun giftet seg. Ikke en gang DA kunne hun se litt glam ut, liksom. Men det har heldigvis tatt seg veldig opp i de senere år. På bryllupsdagen så hun ut som hun bare skulle en tur på Meny (sånn sminkemessig, altså). Jeg mener ikke at man skal se sparklet og malt ut når man aldri er det ellers, men LITT ekstra må man kunne unne seg. F.eks gjør litt farge på leppene underverker og det blir straks litt mer 'fest' over det hele. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå