Gå til innhold

er slutt, men han er fortsatt i et forhold på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kjenner jeg blir sprø av det..(og nei, han er ikke i et "nytt" forhold). Det ble slutt på fredag, og jeg nevnte for han i går at han fortsatt stod i et forhold på FB..og om det var noe han hadde misforstått når jeg gjorde det slutt..men neida, han var fullt klar over at det var over. Allikevel, 2 dager etter så har han fortsatt ikke endret det. Og han har vært pålogget mye etter dette.

Jeg blir sprø fordi jeg lurer på om han tenker å ville ha meg tilbake..selv om jeg ikke vil ha han, slites jeg med følelser her og dette hjelper ikke.

Anonym poster: 7c36ee2cbc4721cdbf53acdcac939bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så ofte at facbook utgjør et ubetydelig problem som blåses opp. Kanskje han bare ikke tenker noe særlig over det. Det kan være at det ikke er det første han tanker på hver gang han logger seg på facebook. Spør han heller rett ut, istedet for å spekulere i noe så ubetydelig.

Facebook.....

Gjest Fleecejakke
Skrevet (endret)

Kanskje han ikke gidder alle spørsmålene som dukker opp når man fjerner slikt?

Endret av Fleecejakke
  • Liker 4
Skrevet

Det er så ofte at facbook utgjør et ubetydelig problem som blåses opp. Kanskje han bare ikke tenker noe særlig over det. Det kan være at det ikke er det første han tanker på hver gang han logger seg på facebook. Spør han heller rett ut, istedet for å spekulere i noe så ubetydelig.

Facebook.....

Jeg sa jo det til ham, at han fortsatt stod som i et forhold og han hørte hva jeg sa..allikevel, på tross av at han har vært klistret til FB siden. Kanskje han er for opptatt med å flørte med nye damer at han glemmer seg helt bort..?

Skrevet

Kanskje han ikke gidder alle spørsmålene som dukker opp når man fjerner slikt?

Han gadd det veldig sist vi gjorde det slutt. Da lot han det stå og fjernet det ikke med en gang (slik det går an for å unngå at alle skal spør spørmål).

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dere er jo ikke noe mer sammen bare fordi hans status sier at han er i et forhold. Hvis du informerer din omgangskrets om at dere har gjort det slutt, så ser jeg ikke hva problemet er.

• Liker 2
Skrevet

Dere er jo ikke noe mer sammen bare fordi hans status sier at han er i et forhold. Hvis du informerer din omgangskrets om at dere har gjort det slutt, så ser jeg ikke hva problemet er.

Det er for min del..jeg sliter sånn med om jeg har gjort det rette valget, og så hjelper det så lite å kjenne et håp om at han skal krype når han ikke endrer dette...

Skrevet

WOW;har han ikke endret det på to dager? hvem tror han at han er +???? han eier ikke deg!

Herregud ts!! Det er ikke lett å bytte på sånt, jeg hadde passet på å ha fortalt det til mine venner og familie,sånn at de slapp å høre det fra facebook,noe som i seg selv kan være vanskelig. HVa bryr det deg hva han har på facebook? han er ikke din lengre,han kan ha hva faen han vil

Anonym poster: b345c66780ad3fc7593e29e7a85942b1

• Liker 9
Gjest tarandus
Skrevet

Slett han som venn på FB og gå videre?

• Liker 2
Skrevet

Akk,alle disse trivielle tankenøttene facebook bringer med seg...

Skrevet

Trist med brudd :( Kanskje han ikke er klar til at alt og alle skal spamme han med spørsmål? Ikke vet jeg, men jeg hadde tenkt at det hadde vært den mest rasjonelle løsningen. Håper det går bra med deg :)

• Liker 1
Skrevet

Skriv en melding på veggen hans. "Fint om du endrer status på forhold nå som vi ikke er sammen lenger".

• Liker 1
Skrevet

hvem av dere gjorde dt slutt? om det var deg så la han ta den tida han trenger. han står jo uansett ikke i et forhold med deg på facebook så skjønner ikke hvorfor dette er et problem for deg

Skrevet

Og her virket det som om det var et seriøst problem :D

• Liker 1
Gjest grapefrukt
Skrevet

Skriv en melding på veggen hans. "Fint om du endrer status på forhold nå som vi ikke er sammen lenger".

For de over 13, så er dette ikke vanlig å gjøre.

TS: han endrer statusen sin når han vil, dere er ikke sammen lenger - du kan ikke kreve noe av han. Plager det deg så mye så anbefaler jeg at du sletter han fra facebook.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...