Gå til innhold

Jeg skal gi bort garn i julegave - hvilket?

12 stemmer

1. 1. Hvilket garn ville du gitt i gave?

• Pickles Cashmerino silk
      6
    • Abuelita 3-tråds Tynn merino
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har ei venninne som er veldig glad i å strikke, og jeg tenkte å gi henne en strikkebok + noe skikkelig fint garn. Jeg skal selv bestille noefra pickles.no, og tenkte derfor å bestille derifra. har funnet to garntyper jeg kunne tenkt meg å gi henne i julegave, hvilket ville du ha valgt?

Pickles Cashmerino silk eller Abuelita 3-tråds tynn merino?

Anonym poster: 95582e94369bfb0688efa6efba8f661b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde personlig ønsket meg cashmerino, i hovedsak fordi det strikkes på tykkere pinner. I tillegg virker det, ut i fra innholdet, som et mye mer eksklusivt garn, og det er litt luksus! :)

Skrevet

Jeg ville ha valgt cashmerino, på grunn av tykkelsen. Det andre garnet du linker til blir veldig tynt, og jeg kan tenke meg at det blir lettere å finne noe å strikke som passer til strikkefastheten på det første garnet.

Det var forresten en kjempefin julegave!

Anonym poster: 1f009f447486d287859b881354381c10

Skrevet

Selv ville jeg valgt Abuelita nettopp fordi det er så tynt som det er. Det andre ville jeg hatt vanskeligheter med å finne noe bruksområde til. Og så var det mange flere fine farger i Abuelita.

Skrevet

Jeg velger Cashmerino, nettopp fordi det er litt tykkere, og fordi det virker litt eksklusivt og luksuriøst. Det hadde jeg blitt mest glad for i alle fall, koselig med noe ekstra spesielt i julegave.

Tipper venninnen din blir kjempeglad for strikkebok og garn, det hadde i alle fall jeg blitt! :)

Skrevet

Jeg sier som Zzyzx at jeg ville satt mer pris på det tynne garnet. Der verste jeg vet er å strikke med tykke pinner...

:heks:

Skrevet

Jeg ville valgt det tynne, fordi det enklere lar seg jobbe med. Man kan strikke på tynne pinner for å få oppgitt strikkefasthet, tykkere om man feks skal strikke sjal, legge dobbelt, kombinere med annet garn osv.

Personlig er jeg ikke glad i å få garn i gave, men et gavekort er topp!

• Liker 1
Skrevet

Hva med et gavekort på garn i stedet? Ser pickles har det også. :)

Skrevet

Det øyeblikket når man innser at man leste feil i overskriften. Det stod nemlig ikke at du skulle gi bort BARN i julegave.. ;) Trenger søvn merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...