AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 ... En unnskyldning for å både ha tryggheten i et forhold og å kunne slå seg løs der man bor til vanlig uten at kjæreste merker det. Noen enige? Anonym poster: 2a9dc6e5f24f9c9939c8c80e9485a765
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Uenig. Avstandsforhold er ikke en permanent løsning, og veldig sjeldent noe man velger fremfor å bo nært hverandre. De som velger det er av disse få som liker å pule rundt. Anonym poster: f985c1a35eed2d7b320800c3ba3cafaf 2
Gjest Elissima Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Stemmer ikke. Jeg er i et avstandsforhold men surrer ikke med andre selv om kjæresten ikke er hos meg så ofte. Samme gjelder for han. 2
Gud Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Påstand: Avstandsforhold er et forhold mellom noen som bor langt fra hverandre. 9
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Påstand: Avstandsforhold er et forhold mellom noen som bor langt fra hverandre. Det var det jeg skulle skrive. Jeg og mannen min begynte i et avstandsforhold rett og slett fordi vi bodde ca 50 mil fra hverandre da vi møttes. Ingen av oss "slo seg løs", og vi flyttet sammen sp snart anledningen bød seg. Så nei, jeg er ikke enig. 2
Gjest BM2 Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Hvordan kommer man på slikt? Ved å observere hva som faktisk skjer rundt i verden.
Lilliani Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Påstand: Du er helt tullete i hodet! Neidu, hadde jeg vært i et avstandsforhold hadde i alle fall jeg aldri rotet rundt bare fordi kjæresten ikke ville funnet det ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Avstandsforhold er noe dritt! Det er min påstand. 4
Gjest Cuntzilla Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Påstanden faller på sin egen urimelighet. Om alle hadde avstandsforhold for å ha trygghet samtidig som de kunne være utro, så hadde det ikke vært noe særlig trygghet i det Selv synes jeg som Purple Haze at avstandsforhold er noe dritt, om jeg i tillegg bare hadde hatt lyst til å "slå meg løs" der jeg bodde så hadde det vært liten grunn til å bli i et sånt forhold. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Påstanden faller på sin egen urimelighet. Om alle hadde avstandsforhold for å ha trygghet samtidig som de kunne være utro, så hadde det ikke vært noe særlig trygghet i det Selv synes jeg som Purple Haze at avstandsforhold er noe dritt, om jeg i tillegg bare hadde hatt lyst til å "slå meg løs" der jeg bodde så hadde det vært liten grunn til å bli i et sånt forhold. Enig med deg. Den som kom med denne påstanden har nok aldri vært i et avstandsforhold, med alle de utfordringer det kan by på.
Puremercy Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Avstandsforhold er noe som kan styrke et forhold utrolig mye over lang tid. Man lærer hverandre å kjenne på en annen måte, og den forelskelsesrusen man føler hver gang man ser hverandre igjen er herlig! Og nei, bare fordi man bor langt fra hverandre betyr det ikke at man kan "slå seg løs". Da burde man heller være single hvis man gjør det.
IcarusXI Skrevet 21. oktober 2012 #14 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Meg og kjæresten min er i hvert vårt land pga studie nå, og vi har blitt enige at det er okay med å ha "friends with benefits" i den perioden. Endret 21. oktober 2012 av IcarusXI
Gjest kvinne27 Skrevet 21. oktober 2012 #15 Skrevet 21. oktober 2012 Er heller ikke enig i dette. Er også i avstandsforhold og ingen av oss har driver med andre ting på siden. Hadde jeg eller han hatt det behovet hadde vi heller avsluttet forholdet enn å gjøre noe slikt mot den andre.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 21. oktober 2012 #16 Skrevet 21. oktober 2012 Enig med de fleste her inne. Har vært sammen med kjæresten i snart 2,5 år, som stortsett har vært avstand. Vi skal gifte oss til sommeren. Det har aldri falt meg inn at noen an oss skulle finne på å "slå seg løs" vi har jo bundet oss til hverandre på samme måte som i et "vanlig" forhold. Og det at den andre ikke ville funnet det ut, det er jo ingen sikkerhet det heller, det meste kommer frem i lyset etterhvert! Men som nevnt, avstandsforhold kan virke styrkende på forholdet. Jeg pleier å si, enten så styrker det forholdet, eller så ødelegger det det.
Hapa Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 Avstandsforhold er noe dritt! Det er min påstand. Helt enig!! Jeg var selv i et avstandsforhold i lengre tid hvor avstanden var slik at vi kun treftes i helger. Det gjør jo at det tar uendelig mye lengre tid å faktisk bli kjent med den andre personen. Masse kvalitetstid sammen i helgene, men man opplever ikke personen i hverdagen og hvordan man fungerer sammen fra mandag til fredag. Det er mitt største problem med avstandsforhold...
Roli(g) Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 ... En unnskyldning for å både ha tryggheten i et forhold og å kunne slå seg løs der man bor til vanlig uten at kjæreste merker det. Noen enige? Anonym poster: 2a9dc6e5f24f9c9939c8c80e9485a765 Vi er ikke enige i dette. Lever i dag i et avstandsforhold der hun studerer langt hjemmefra, men prøver å sees minst en gang om måneden (da av ca en ukes tid av gangen) . Ellers brukes skype aktivt . Selv om det er hardt, overlever kjærligheten og vi nyter heller den tiden vi har sammen. Det er ikke snakk om en permanent situasjon, så vi har bestemt at vi skal klare dette. Det er ikke snakk om noe annet! 1
GuriMallah Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 Folk er så forskjellige, men wow. Om noen som faktisk er i et avstandsforhold er enige i detta utsagnet har de jaggu dårlige verdier!
Gjest Crow Skrevet 21. oktober 2012 #20 Skrevet 21. oktober 2012 Ikke enig i påstanden. Jeg har vært i et avstandsforhold x 2 i samme forholdet (vi har vært sammen leeenge) pga at vi bodde på forskjellige steder da vi ble kjent + studier. Tiden i mellom møtene brukte jeg på å glede meg til neste gang, ikke med å rote med andre. Er rimelig trygg på at han gjorde det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå