Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 http://www.burmacampaign.org.uk/actions/un.htm Tar 30 sekunder eller så, så hvorfor ikke?
Dru Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Fordi jeg ikke finner en privacy-policy, som forteller meg hvordan min mailadresse behandles. Dvs om de kommer til å spamme meg, om tredjepart som kjøper adressen kommer til å spamme meg, osv... Det er et godt tiltak, ja. Men de kunne spandert på seg å opplyse om hva mailadressen _min_ faktisk blir brukt til.
Gjest care Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Spam eller ikke spam, det kan jeg tross alt leve med.
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Jeg trodde alle hadde en spam mail man kan bruke på sånne ting jeg.
Laina Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Jeg trodde alle hadde en spam mail man kan bruke på sånne ting jeg. :enig_animasjon: Det var den jeg brukte.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 ja ja.. det hjelper sikkert... Nei, antageligvis ikke, men skade gjør det heller ei, så de er det like greit å hive seg på å få LITT bedre samvittighet, og hvem vet, det KAN jo kanskje hjelpe? (lov å være litt optimist nå og da vel? )
Dødspingvinen Skrevet 1. mars 2004 #9 Skrevet 1. mars 2004 Når du skriver inn breev for amnesty, må du også gi opp adressa. Da er det postadresse, men dette går jo over mail. Er sikkert bare for at det liksom skal komme fra et sted, for at en skal kunne sjekke at det er ordentlige personer som har skrivd under, og ikke bare fantasifostre. Tviler på at adressen blir gitt videre til spam-sendere.
Gjest care Skrevet 1. mars 2004 #10 Skrevet 1. mars 2004 Nei, antageligvis ikke, men skade gjør det heller ei, så de er det like greit å hive seg på å få LITT bedre samvittighet, og hvem vet, det KAN jo kanskje hjelpe? (lov å være litt optimist nå og da vel? ) Uenig med deg. Det er vi som er samfunnet og vi er med på å bestemme med at vi bryr oss. Tenk hvis alle tenker slik "at jeg gidder ikke bry meg, fordi det hjelper ikke uansett" - da hjelper det ikke. Bry deg mest mulig, skriv under, og ikke bare for å rense din samvittighet, men fordi du bryr deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå