Gjest Carmelita Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Hva er din favoritt Film Bok TV-serie
Arwen Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 Film: Matrix (den første selvsagt) Bok: Haikerens Guide Til Galaksen (men må også nevne den jeg har lest flest ganger: En by som Alice) TV - serie: SATC ingen over, ingen ved siden.. (men rett under finner vi friends)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Lotr på både film og bok, jeg får dilla først når galskapen har lagt seg Tvserie vil vel bli boston public.
Laina Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Film: Ringenes herre (Har ventet på denne filmen i 10 år...) Bok: Ringenes herre (Lest boken 5 ganger, og alltid ønsket en filmversjon...) På 2. plass kommer Den 9. innsikt TV-serie: Friends (Må det forresten være serie? Ellers ville jeg kanskje valgt Torsdagsklubben)
mskancke Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Film Bad Boys 2 Bok: Avsløringen, av Michael Christon Tv: Alle elsker Raymond
Redhead Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Film: Tilværelsens uutholdelige letthet er blant mine favoritter Bok: vanskelig å velge en favoritt, men ei bok jeg ikke klarte å legge fra meg var Arsenikktårnet av Anne B. Ragde. Ellers er jeg stor fan av Alice Hoffman. TV: Friends
Gjest Nicoline Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Film: The Game m/ Michael Douglas Bok: Den blå sykkelen av Regine Deforges TV-serie: Forsythe Sagaen ( og andre tidligere sendte serier som Nord og Sør, Herskap og tjenere, Onedin Linjen, mm.)
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. februar 2004 #8 Skrevet 29. februar 2004 Hva er din favoritt Film Bok TV-serie FILM: - Bad Boys 2 BOK: - Drømmefangeren av Unni Lindell TV-SERIE: - uten tvil så må det bli Friends
Nette Skrevet 29. februar 2004 #9 Skrevet 29. februar 2004 Film: Tilbake til fremtiden 1 Bok: vanskelig.... en av Jo Nesbø kanskje? Tv serie: "six feet under" eller "kalde føtter"
Gjest Virvel Skrevet 29. februar 2004 #10 Skrevet 29. februar 2004 Film: Må nesten si Schindlers Liste, den har gjort så vanvittig inntrykk på meg Bok: Ringenes Herre. Definitivt. Jeg får ikke lest den mange nok ganger. TV-serie: Oi, vanskelig... Buffy kanskje? Men nå er det jo nye episoder av Friends også...
Gjest Seleena Skrevet 29. februar 2004 #11 Skrevet 29. februar 2004 Film: Dirty dancing (Men enig i at Schindlers liste er bra!) Bok: Leser alt for lite, men av det eg har lest er Bokhandlaren i kabul ei veldig god bok. Tv: Friends.
Shantee Skrevet 29. februar 2004 #12 Skrevet 29. februar 2004 1. Film: The last samurai, Legend of the Falls, Gone with the wind, Dirty dancing 2. Bok: Har ikke noen spesielle favoritter, men kanskje bøkene om folket på innhaug. 3. TV: Six feet under, Daniel Deronda, The forsythe saga
Gjest lmari Skrevet 29. februar 2004 #13 Skrevet 29. februar 2004 Film: The Commitments, LOTR Ringens brorskap, Matrix... Bok: HalloB212, den leser jeg på nytt og på nytt... TV-serie: Kongen av Queens, Friends og CSI.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #14 Skrevet 1. mars 2004 Film: Forrest Gump. Jeg har digget den siden jeg så den første gang på ungdomsskolen... Bok: Lasso rundt fru Luna, Agnar Mykle. TV-serie: Jeg ser stort sett bare på nyheter... Og så har jeg sett Team Antonsen, men det er ikke akkurat noen serie. Her må jeg melde pass!
Gjest Starya Skrevet 1. mars 2004 #15 Skrevet 1. mars 2004 Film: The Sixth Sense Bok: Vittorio th Vampire Serie: Angel
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #16 Skrevet 1. mars 2004 Jeg kan ikke velge bare en..:D Film:Frida, The hours, Prozac Nation. Bok:Garps bok av John Irving, Enke for et år av samme forfatter..ALT av john Irving egentlig..Og Glassklokken av Sylvia Plath, Slaktehus 5 av Kurt Vonnegut og "The picture of Dorian Gray" av Oscar Wilde. Tv-serie:SATC, seks fot under, friends, og Seinfeld..(send sistnevnte i reprise, tv2!)
Gjest pace Skrevet 1. mars 2004 #17 Skrevet 1. mars 2004 Skuespilleren som spilte Frida var hjemme hos oss på privat fest en gang. det ER sant lol Film: Howard's End elr Talented Mr Ripley. Bok: Ringenes Herre Serie: Chicago Hope, den jeg har sett mest ivaffal. Hvis jeg ikke likte Poirot serien som gikk på nrk med David Suchet bedre.
Suzy Skrevet 1. mars 2004 #18 Skrevet 1. mars 2004 Hva er din favoritt Film Bok TV-serie Vanskelig å velge film... Blå, Hvit og Rød (trilogi) og Veronicas to liv av Kieslowski er høyt oppe... Bok; To Kill a Mockingbird av Harper Lee TV-serie; CSI og Sex in the City
*Shira* Skrevet 1. mars 2004 #19 Skrevet 1. mars 2004 Hva er din favoritt Film: LEON Bok: The Mission TV-serie: Judging Amy
Tusseline Skrevet 1. mars 2004 #20 Skrevet 1. mars 2004 Film:: Den sjette sansen Bok:: NaivSuper (Loes litteratur generelt..) Tv-serie:: Tabloid/Holmgang/21 o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå