Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har begynt på nye p-piller for ikke så lenge siden, og jeg lurer nå på om jeg har vært så uheldig å få sopp eller noe liknende? Klør litt i skjeden nå og da, har mer utflod enn det jeg pleier osv. En annen ting er at kjærsten min har fått noen røde prikker og litt kløe på penis også, men det forsvant relativt fort.. Har jeg sopp eller bakteriell vaginose?? Må nevne at kjønnsykdommer smittbare ved samleie er utelukket ettersom jeg og kjærsten ikke har ligget med noen andre enn hverandre hittil i vårt liv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Høres ganske sannsynlig ut at du har fått sopp ja. Noen får det av p-piller. Gå på apoteket og kjøp canesten salve og stikkpille så forsvinner det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Bakteriell vaginose skal visstnok lukte fisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå